dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Dočkalová, Pavlína
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T19:25:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T19:25:23Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21988
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá vymezením produktu ? digitálně distribuované hudby ? a na něj se vážícím nákupním chováním. V teoretické části je popsána stručná historie digitální hudby v České republice, přičemž je kladen důraz na prodejce vzniklé v letech 2011/2012. Dále jsou specifikovány vnitřní a vnější vlivy ve vztahu k produktu, které působí na rozhodovací proces zákazníka. V praktické části jsou analyzovány prodejci MusicJet, iTunes a ClickMusic z hlediska odlišení produktu, služeb a image. Výsledky kvalitativního výzkumu identifikují motivy, které vedou zákazníky ke koupi, a dávají podněty pro projektovou část. Zde autorka práce navrhuje interaktivní osvětovou kampaň na podporu prodeje digitální hudby v České republice. |
cs |
dc.format |
68 |
cs |
dc.format.extent |
1772658 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitálně distribuovaná hudba
|
cs |
dc.subject |
prodejce
|
cs |
dc.subject |
download
|
cs |
dc.subject |
stream
|
cs |
dc.subject |
chování zákazníka
|
cs |
dc.subject |
motiv
|
cs |
dc.subject |
digitally distributed music
|
en |
dc.subject |
seller
|
en |
dc.subject |
download
|
en |
dc.subject |
stream
|
en |
dc.subject |
customer behaviour
|
en |
dc.subject |
motive?
|
en |
dc.title |
Role marketingu v oblasti digitálně distribuované hudby |
cs |
dc.title.alternative |
The Role of Marketing in the Field of Digitally Distributed Music |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2012-10-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with definition of product ? digitally distributed music ? and also with associated customer?s behaviour. In the theoretical part a short history of digital music in Czech Republic is described, where the main emphasis is on the subjects that started sell that product in 2011/2012. Theory also includes knowledge about internal and external influences in relation with digital music, which affect customer decision-making process. Sellers such as MusicJet, iTunes and ClickMusic are analyzed in terms of product, service and image differentiation in the practical part. Qualitative research results in identifying motives leading to purchase and give a suggestion for the project part. There the author of this work projects an interactive enlightenment campaign for increase of sales in Czech Republic. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26385
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-09-17 |
|