Analýza řízení systému kvality v podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza řízení systému kvality v podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Polášek, Josef
dc.contributor.author Klement, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-07T15:24:21Z
dc.date.available 2013-10-07T15:24:21Z
dc.date.issued 2011-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21916
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy řízení systému kvality v podniku PV-AUTO spol. s r.o. Teoretická část bakalářské práce je věnována technickým normám EN ISO 9000 a EN ISO 9001 a jejich metodice užití ve firmách, které poskytují služby zákaz-níkům. V praktické části se bakalářská práce zabývá analýzou a sledováním řízení kvality poskytovaných služeb ve společnosti a způsoby nynější aplikace v praxi. V závěru práce jsou uvedeny možné opatření, jejichž aplikace by vedla ke zlepšení a zvýšení efektivnosti řízení kvality poskytovaných služeb a rozvoje společnosti do budoucnosti. cs
dc.format 82 s. (125 692 znaků) cs
dc.format.extent 1806293 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject audit cs
dc.subject řízení kvality cs
dc.subject spokojenost zákazníků cs
dc.subject audit en
dc.subject quality management en
dc.subject customer satisfaction en
dc.title Analýza řízení systému kvality v podniku cs
dc.title.alternative Quality Management System Analysis in a Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lošek, Václav
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated This Paper is an analysis of the quality management system in the PV-AUTO Ltd. Compa-ny. The teoretical part of the Paper is on the EN ISO 9000 and EN ISO 9001 technical norms and their implementation into a company offering services to customers. In the practical part of the Paper, you can find the analysis and monitoring of the quality ma-nagement of the provided services in the given company as well as the current methods used to implement the quality management into the company. The end of the Paper gives some recommendations that would improve the quality management in PV-AUTO Ltd. Company and would also lead to enhance the effectivity of quality management of the provided services together with the company's future development and growth. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27280
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-11
local.subject management kvality cs
local.subject quality control en


Files in this item

Files Size Format View
klement_2012_bp.pdf 1.722Mb PDF View/Open
klement_2012_vp.pdf 97.94Kb PDF View/Open
klement_2012_op.pdf 42.86Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account