Analýza řízení systému kvality v podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Polášek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Klement, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T15:24:21Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T15:24:21Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21916
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou analýzy řízení systému kvality v podniku PV-AUTO spol. s r.o. Teoretická část bakalářské práce je věnována technickým normám EN ISO 9000 a EN ISO 9001 a jejich metodice užití ve firmách, které poskytují služby zákaz-níkům. V praktické části se bakalářská práce zabývá analýzou a sledováním řízení kvality poskytovaných služeb ve společnosti a způsoby nynější aplikace v praxi. V závěru práce jsou uvedeny možné opatření, jejichž aplikace by vedla ke zlepšení a zvýšení efektivnosti řízení kvality poskytovaných služeb a rozvoje společnosti do budoucnosti. |
cs |
dc.format |
82 s. (125 692 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1806293 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
audit
|
cs |
dc.subject |
řízení kvality
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
audit
|
en |
dc.subject |
quality management
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Analýza řízení systému kvality v podniku |
cs |
dc.title.alternative |
Quality Management System Analysis in a Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lošek, Václav |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Paper is an analysis of the quality management system in the PV-AUTO Ltd. Compa-ny. The teoretical part of the Paper is on the EN ISO 9000 and EN ISO 9001 technical norms and their implementation into a company offering services to customers. In the practical part of the Paper, you can find the analysis and monitoring of the quality ma-nagement of the provided services in the given company as well as the current methods used to implement the quality management into the company. The end of the Paper gives some recommendations that would improve the quality management in PV-AUTO Ltd. Company and would also lead to enhance the effectivity of quality management of the provided services together with the company's future development and growth. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27280
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-11 |
|
local.subject |
management kvality
|
cs |
local.subject |
quality control
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account