dc.contributor.advisor |
Dobeš, Kamil
|
|
dc.contributor.author |
Skalická, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T12:35:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T12:35:11Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21842
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit současný stav v oblasti marketingové komunikace ve společnosti XY a navrhnout nové možnosti jejího použití. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a B2B trhů. Praktická část se dále zabývá charakteristikou společnosti, analýzou používaných komunikačních kanálů, SWOT analýzou, Porterovou analýzou, kvalitativním výzkumem a v závěru navržením doporučení pro společnost. |
cs |
dc.format |
71 |
cs |
dc.format.extent |
1073495 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní komunikace
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
B2B Marketing
|
en |
dc.subject |
International Communication
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace společnosti XY, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication in the Company XY, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šembera, Jan |
|
dc.date.accepted |
2012-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this bachelor thesis is to find out the current situation in the field of marketing communication in the XY company and to suggest new possibilities of its application. In the theoretical part the pieces of knowledge concerning the marketing communication, communication mix and B2B markets are elaborated. The practical part deals with the characteristic of the company, analysis of the employed communication channels, SWOT analysis, Porter analysis, qualitative research. In the end of the practical part there is a proposal of recommendation for the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24321
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|