dc.contributor.advisor |
Pecháček, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Sasinová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T12:32:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T12:32:11Z |
|
dc.date.issued |
2012-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21839
|
|
dc.description.abstract |
Náplní této diplomové práce je reklamní kampaň pro knihu Abarat, kterou napsal americký spisovatel Clive Barker, s využitím fenoménu současnosti, motion graphics. Pro tento typ propagace jsem se rozhodla na základě neutichajícího rozvoje nových médií a technologií. Teoretická část se zaměřuje na postupný vývoj knihy od písma až po současné čtečky knih tzv. Ebooky. Popisuje současný stav propagace knihy. Zabývá se historii traileru a filmy, které vznikly na základě knih. Poslední, ne méně důležitá část vymezuje pojem motion graphics, popisuje jeho vývoj, současný stav a možnosti, které nám nabízí. V praktické části jsou veškeré teoretické poznatky zpracovány a převedeny do praxe. Popisuje práci na vlastní reklamní kampani a její řešení. Výsledkem je animovaný trailer pro knihu Abarat. |
cs |
dc.format |
77 |
cs |
dc.format.extent |
5726611 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Abarat
|
cs |
dc.subject |
kniha
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
trailer
|
cs |
dc.subject |
motion graphics
|
cs |
dc.subject |
ilustrace
|
cs |
dc.subject |
knižní trailer
|
cs |
dc.subject |
Abarat
|
en |
dc.subject |
book
|
en |
dc.subject |
movie
|
en |
dc.subject |
trailer
|
en |
dc.subject |
motion graphics
|
en |
dc.subject |
Illustration
|
en |
dc.subject |
book trailer
|
en |
dc.title |
Reklamní kampaň na vybranou knihu s využitím motion graphics |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising Campaign for a Selected Book Utilizing Motion Graphics |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Bohuslav |
|
dc.date.accepted |
2012-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The fill of this thesis is advertising campaign for a book Abarat that was written by Ameri-can writer Clive Barker, using today phenomenon, motion graphics. I have decided for this method of propagation because of incessant development of new media and technologies. Theoretical part is focused on books development starting with font and going to E-books, new electronic readers. It describes actual state of books propagation including the history of trailer and movie that were based on this book. The last but no less important part de-fines the concept of motion graphics, its evolution, actual state and possibilities that it offers. In practical part all the theoretical data are processed and transformed into practice. It describes my own advertising campaign and its solution. Result is animated trailer for the book Abarat. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/189
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communication |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
27730
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|