dc.contributor.advisor |
Pernica, František
|
|
dc.contributor.author |
Bezděková, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T11:54:09Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T11:54:09Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21804
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s., konkrétně Závodu 01 MKZ Šamotka. Teoretická část je věnována poznatkům z oblasti B2B trhů, kupního chování organizací, SWOT analýzy a v neposlední řadě i z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je představena společnost SEEIF Ceramic, a.s., která je významným českým výrobcem žárovzdorných produktů. Cílem bakalářské práce je formou dotazníkového šetření zjistit spokojenost odběratelů s produkty a službami Závodu 01 MKZ Šamotka. V závěru práce jsou uvedeny mé návrhy a doporučení. |
cs |
dc.format |
64 s., 7 p. (68 659 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
6026873 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B trhy
|
cs |
dc.subject |
kupní chování organizací
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
škálování
|
cs |
dc.subject |
B2B markets
|
en |
dc.subject |
purchasing behaviour of organizations
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
scaling
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti odběratelů společnosti SEEIF Ceramic, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Customer Satisfaction of Company SEEIF Ceramic, a.s. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šedová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with analysis of customer satisfaction of company SEEIF Ceramic, a.s., specifically of Plant 01 MKZ Šamotka. The theoretical section is dedicated to the knowledge from the area of B2B markets, purchasing behaviour of organizations, SWOT analysis and from the area of the marketing research. In the practical section the company SEEIF Ceramic, a.s. is introduced, which is an important Czech producer of refractory products. The aim of this bachelor thesis is to find customer satisfaction with products and services from Plant 01 MKZ Šamotka through the questionnaire survey. In the conclusion of my bachelor thesis my suggestions and recommendations are mentioned. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27904
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|