Komunikační plán elektronických publikací z oblasti technických předpisů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační plán elektronických publikací z oblasti technických předpisů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Shejbal, Dušan
dc.contributor.author Staníková, Šárka
dc.date.accessioned 2013-10-07T11:49:52Z
dc.date.available 2013-10-07T11:49:52Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21800
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce bude sestavit komunikační plán pro elektronické publikace firmy Institut pro testování a certifikace, která nabízí své služby dalším významným firmám. Tato práce se bude skládat z teoretické a praktické části. Teoretická část bude obsahovat základní pojmy související s marketingovou komunikací, dále se samostatnou tvorbou komunikačního plánu a vymezení pojmů v oblasti technických předpisů. Praktická část bude popisovat firmu včetně jejího portfolia služeb se zaměřením na produkt, pro který bude vytvořen komunikační plán, jeho časový rozvrh a rozpočet. cs
dc.format 74 s. (86 565 znaků). cs
dc.format.extent 1869866 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Analýza konkurence cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject public relations cs
dc.subject reklama cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Competition analysis en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication plan en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotion en
dc.subject direct marketing en
dc.subject public relations en
dc.subject advertising en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Komunikační plán elektronických publikací z oblasti technických předpisů cs
dc.title.alternative The Communication Plan of Electronic Publications from the Field of Technical Regulations en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2012-06-13
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis will be to form a communication plan for electronic publication of Institute for testing and certification, which offers own services to other well-established companies. This thesis will consist of a theoretical and practical part. The theoretical part will contain the basic concepts related to marketing communications, as well as the separate creation of communication plan and definitions of technical regulations. The practical part will describe the company, including its own portfolio of services focusing on a product for which the communication plan will be created, its own schedule and budget. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27987
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
staníková_2012_bp.pdf 1.783Mb PDF View/Open
staníková_2012_vp.pdf 507.2Kb PDF View/Open
staníková_2012_op.pdf 650.5Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account