dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Hamplová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T11:29:29Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T11:29:29Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21786
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou luxusu a Luxury marketingu. Úvodem definuje samotný luxus, jeho historii, možné dimenze jeho vnímání a kategorie. Současně popisuje specifika luxury průmyslu, trendy, klíče k úspěchu a odvětví, kde je luxus zastoupen nejvíce. Druhá část je zaměřena na Luxury marketing a na jeho trendy, pilíře, strategie a marketingový mix. Pojednává také o tom, kdo jsou luxury zákazníci a zmiňuje nejdůležitější informace o luxusních značkách. Práce obsahuje rozbor výsledků dotazníkového šetření o vnímání luxusu, stejně jako značky Chanel, na kterou jsou následně aplikovány poznatky z Luxury marketingu. |
cs |
dc.format |
75 s. (96 154 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3827421 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
luxus
|
cs |
dc.subject |
Luxury marketing
|
cs |
dc.subject |
luxury brand
|
cs |
dc.subject |
luxury marketing mix
|
cs |
dc.subject |
Chanel
|
cs |
dc.subject |
luxury
|
en |
dc.subject |
Luxury marketing
|
en |
dc.subject |
luxury brand
|
en |
dc.subject |
luxury marketing mix
|
en |
dc.subject |
Chanel
|
en |
dc.title |
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel |
cs |
dc.title.alternative |
Luxury Marketing Analysis of Chanel |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of this bachelor thesis is concerned about luxury and Luxury marketing. Preliminary describes luxury itself, history, dimensions of perception and categories. Thesis is also focused on specifics of luxury industry, trends, keys to success and industry where luxury is the most represented. The second part deals with Luxury marketing, trends, strategies and marketing mix. Luxury customers and the most important information about luxury brand are mentioned as well. Practical part shows analysis of questionnaire focused on perception of luxury and on Chanel as well. In the end, the main luxury marketing knowledge is applied to Chanel. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24578
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
local.subject |
luxusní zboží
|
cs |
local.subject |
luxusní výrobky
|
cs |
local.subject |
luxuries
|
en |