Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Hamplová, Barbora
dc.date.accessioned 2013-10-07T11:29:29Z
dc.date.available 2013-10-07T11:29:29Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21786
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou luxusu a Luxury marketingu. Úvodem definuje samotný luxus, jeho historii, možné dimenze jeho vnímání a kategorie. Současně popisuje specifika luxury průmyslu, trendy, klíče k úspěchu a odvětví, kde je luxus zastoupen nejvíce. Druhá část je zaměřena na Luxury marketing a na jeho trendy, pilíře, strategie a marketingový mix. Pojednává také o tom, kdo jsou luxury zákazníci a zmiňuje nejdůležitější informace o luxusních značkách. Práce obsahuje rozbor výsledků dotazníkového šetření o vnímání luxusu, stejně jako značky Chanel, na kterou jsou následně aplikovány poznatky z Luxury marketingu. cs
dc.format 75 s. (96 154 znaků) cs
dc.format.extent 3827421 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject luxus cs
dc.subject Luxury marketing cs
dc.subject luxury brand cs
dc.subject luxury marketing mix cs
dc.subject Chanel cs
dc.subject luxury en
dc.subject Luxury marketing en
dc.subject luxury brand en
dc.subject luxury marketing mix en
dc.subject Chanel en
dc.title Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel cs
dc.title.alternative Luxury Marketing Analysis of Chanel en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated Aim of this bachelor thesis is concerned about luxury and Luxury marketing. Preliminary describes luxury itself, history, dimensions of perception and categories. Thesis is also focused on specifics of luxury industry, trends, keys to success and industry where luxury is the most represented. The second part deals with Luxury marketing, trends, strategies and marketing mix. Luxury customers and the most important information about luxury brand are mentioned as well. Practical part shows analysis of questionnaire focused on perception of luxury and on Chanel as well. In the end, the main luxury marketing knowledge is applied to Chanel. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24578
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-18
local.subject luxusní zboží cs
local.subject luxusní výrobky cs
local.subject luxuries en


Files in this item

Files Size Format View
hamplová_2012_bp.pdf 3.650Mb PDF View/Open
hamplová_2012_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
hamplová_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account