CSR jako součást etického řízení vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

CSR jako součást etického řízení vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Fučíková, Šárka
dc.date.accessioned 2013-10-07T11:15:27Z
dc.date.available 2013-10-07T11:15:27Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21772
dc.description.abstract Diplomová práce řeší problematiku etického řízení společností. Popisuje nezbytnost a přístupy k podnikatelské etice v oblasti papírenského a tiskařského průmyslu a na konkrétních příkladech hodnotí strategie vybraných firem. U modelové firmy Graspo CZ práce analyzuje podnikatelské prostředí i aktivity firmy a v projektové části navrhuje změnu komunikace a celkové vize firmy podle trendů v podnikatelské etice a především v oblasti Corporate Social Responsibility (CSR). cs
dc.format 89 s. (150 554 znaků) cs
dc.format.extent 6548394 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Corporate Social Responsibility cs
dc.subject podnikatelská etika cs
dc.subject etické řízení cs
dc.subject papírenský a tiskařský průmysl cs
dc.subject teorie sdílené hodnoty cs
dc.subject Corporate Social Responsibility en
dc.subject business ethics en
dc.subject ethical leadership en
dc.subject paper and print industry en
dc.subject the Theory of Shared value en
dc.title CSR jako součást etického řízení vybrané firmy cs
dc.title.alternative CSR as Part of the Ethical Strategy of a Selected Company en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2012-10-08
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the problematic of the ethical governance and leadership in the company. It describes the necessity and the approaches to the business ethics in the paper and printing industry and in specific examples it evaluates the strategies of the selected companies. In the model firm, Graspo CZ, it analyses the business environment and the activities of the company and in the project part it proposes the changes of the communication and the overall vision of the company according to the trends in business ethics and especially in the area of Corporate Social Responsibility (CSR). en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26388
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-09-14


Files in this item

Files Size Format View
fučíková_2012_dp.pdf 6.245Mb PDF View/Open
fučíková_2012_vp.doc 170Kb Microsoft Word View/Open
fučíková_2012_op.doc 176Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account