Analýza efektivního After Sales společnosti Lapp Kabel s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Matulíková, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-14T05:01:05Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/2175
|
|
dc.description.abstract |
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala analýzou efektivního After Sales u společnosti Lapp Kabel s.r.o. jako nástroje, prostřednictvím kterého si společnost může zvýšit svou konkurenceschopnost a vylepšit postavení na trhu. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se poprodejních aktivit. Ve druhé praktické části je představena společnost Lapp Kabel s.r.o. a následují návrhy a doporučení vycházející z analýzy současného stavu After Sales ve společnosti. Navrhované řešení podrobím nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
60 s., 7 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1671827 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036 |
|
dc.subject |
Péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
Předprodej
|
cs |
dc.subject |
Prodejní aktivity
|
cs |
dc.subject |
Poprodej
|
cs |
dc.subject |
Care For Customers
|
en |
dc.subject |
Pre Sale
|
en |
dc.subject |
Support
|
en |
dc.subject |
After Sale
|
en |
dc.title |
Analýza efektivního After Sales společnosti Lapp Kabel s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Effective After Sales in Lapp Kabel Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaicenbacher, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2006-06-13 |
|
dc.date.vskp-available |
2036-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my bachelor thesis I dealt with analysis of effective After Sales in Lapp Kabel Ltd. as tools of improving competitive ability and position in the market. In the first part, there are theoretical data concerned After Sales. In the second practical part of the bachelor thesis I will present the company Lapp Kabel Ltd. and after that follows suggestions and recommendations coming out of the analysis of present size After Sales in the company. The suggested solutions will be subject risk and cost analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4167
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account