Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Večeřová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-07T10:15:38Z
dc.date.available 2013-10-07T10:15:38Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21746
dc.description.abstract Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou a sociálními a kulturními faktory na japonském trhu. Práce je rozdělena na dvě části. V první teoretické části je věnována pozornost oblasti mezinárodního marketingu, reklamy a nákupního chování spotřebitele. Praktická část obsahuje informace o Japonsku a všeobecné kulturní poznatky. Dále analyzuje prostředí reklamy v dané zemi. Cílem této bakalářské práce pak je prozkoumání vlivu reklamy na spotřebitelském chování, pro potřeby firem vstupujících na japonský trh. cs
dc.format 77 s., 13 s. příloh cs
dc.format.extent 1574227 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject kulturní faktory v mezinárodním marketingu cs
dc.subject nákupní chování spotřebitele cs
dc.subject reklamní média cs
dc.subject reklamní agentura cs
dc.subject Japonsko cs
dc.subject Advertising en
dc.subject cultural factors in international marketing en
dc.subject consumer buying behaviour en
dc.subject advertising media en
dc.subject advertising agency en
dc.subject Japan en
dc.title Reklama a spotřebitelské chování na japonském trhu cs
dc.title.alternative Advertisement and Consumer Behaviour on the Japanese Market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2012-06-13
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with advertising and social and cultural factors on the Japanese market. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part the attention is focused on the area of international marketing, advertising and customer behaviour. The practical part contains information about Japan and general cultural knowledge. Moreover, the Japanese advertising environment is analysed. The aim of this bachelor thesis is to investigate the impact of advertising on customer behaviour which may help companies entering the Japanese market. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27999
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
večeřová_2012_bp.pdf 1.501Mb PDF View/Open
večeřová_2012_vp.pdf 406.8Kb PDF View/Open
večeřová_2012_op.pdf 668.9Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account