Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Katolický, Jiří
dc.contributor.author Štrkaň, Jan
dc.date.accessioned 2013-10-07T10:02:48Z
dc.date.available 2013-10-07T10:02:48Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21741
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o. Společnost je na trhu známá jako výrobce kancelářského sedacího nábytku a v dohledné době je připravena přijít na trh s novou kolekcí. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. V části teoretické jsou informace čerpány z odborné literatury a v části praktické je charakterizována společnost a její dosavadní propagační aktivity. Dále je práce zaměřena na nejdůležitější cíl, a to na návrh efektivní reklamní kampaně, která by měla pomoci společnosti v budoucím vývoji. cs
dc.format 75 s. (86 289 znaků). cs
dc.format.extent 1788217 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní kampaň cs
dc.subject propagace cs
dc.subject internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertising en
dc.subject campaign advertising en
dc.subject promotion en
dc.subject internet en
dc.subject internet marketing en
dc.subject social networks en
dc.subject fair en
dc.title Návrh reklamní kampaně pro společnost RIM-CZ, spol. s r.o. cs
dc.title.alternative The Proposal of an Advertising Campaign for RIM-CZ Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Krenar, Petr
dc.date.accepted 2012-06-06
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis is focused on the proposal of an advertising campaign for RIM-CZ Ltd. The company is known in the market as office sitting furniture producer and is ready to bring new collection to the market soon. The Bachelor thesis is divided into two parts, to the theoretical and to the practical part. In the theoretical part information is extracted from literature, in the practical part the company is described and current promotional activities are shown. Further steps are focused on the most important goal - the proposal of an advertising campaign, which should help the company in future evolution. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27990
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
štrkaň_2012_bp.pdf 1.705Mb PDF View/Open
štrkaň_2012_vp.pdf 348.4Kb PDF View/Open
štrkaň_2012_op.pdf 457.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account