Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Foltýnová, Milena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T09:49:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T09:49:50Z |
|
dc.date.issued |
2012-06-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21721
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení využití aktuálních marketingových trendů ve společnosti MEGACOMP CZ s.r.o. V teoretické části jsou představeny nové trendy v marketingu, které se vztahují ke společnosti potažmo maloobchodnímu prodeji; v části praktické je představena společnost, následuje analýza současného internetového prodeje spolu s analýzou současné marketingové komunikace a konkurence společnosti. V závěru jsou vypracovány návrhy a doporučení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti v současném obchodním prostředí. |
cs |
dc.format |
68 s. |
cs |
dc.format.extent |
25956939 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet marketing
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
emailový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
blogy
|
cs |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
email marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
blogs
|
en |
dc.title |
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě MEGACOMP CZ s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
New Marketing Trends as a Tool for Improving Competitiveness in the Company MEGACOMP CZ s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Füry, Marian |
|
dc.date.accepted |
2012-09-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the usage of the actual marketing trends in the company MEGACOMP CZ s.r.o. This thesis includes all the recommendations which are leading to raise the competitiveness of the company. In the first theoretical part of the thesis there are represented all the new marketing trends which are related to the company and retail. The second practical part focuses on the characteristic of the company, analyses the situation in the internet sales together with the analysis of the actual marketing trends and the competition of the company. The practical part ends with the recommendations which should result into the increase of the company's competitiveness in the actual business environment. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24253
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-08-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account