Návrh produktu seniorského cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh produktu seniorského cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Chludová, Jana
dc.date.accessioned 2013-10-07T08:19:22Z
dc.date.available 2013-10-07T08:19:22Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21687
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je navrhnout vhodný produkt seniorského cestovního ruchu. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován cestovní ruch, je zde také podrobně popsán produkt cestovního ruchu a jeho tvorba. Dále následuje charakteristika seniorského cestovního ruchu a charakteristika seniorů jako cílové skupiny cestovního ruchu. V praktické části je proveden marketingový výzkum cílové skupiny formou dotazníku. V poslední kapitole práce je podle výsledků dotazníkového šetření navržen konkrétní produkt pro seniorský cestovní ruch, který bude využitelný v praxi. cs
dc.format 79 s. (8 9630 znaků) cs
dc.format.extent 1541683 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject produkt cestovního ruchu cs
dc.subject tvorba produktu cs
dc.subject seniorský cestovní ruch cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject tourism en
dc.subject tourism product en
dc.subject creation of tourism product en
dc.subject senior tourism en
dc.subject questionnaire en
dc.title Návrh produktu seniorského cestovního ruchu cs
dc.title.alternative The Proposal of a New Senior Tourism Product en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šilhánová, Jana
dc.date.accepted 2012-06-14
dc.description.abstract-translated The main aim of this bachelor thesis is to propose a convenient senior tourism product. The thesis is divided into two parts, into the theoretical and practical part. In theoretical part the tourism is defined, there is also detailed description of tourism product and its creation. Next point is characteristic of senior tourism and seniors as a target group of tourism. In practical part there is created marketing research of target group of customers via questionnaire. In the final part of thesis the senior tourism product is proposed according to the results of the survey. This product will be usable in practice. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27920
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
chludová_2012_bp.pdf 1.470Mb PDF View/Open
chludová_2012_vp.pdf 360.5Kb PDF View/Open
chludová_2012_op.pdf 355.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account