Marketingový plán vybraných aktivit společnosti HEPA s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán vybraných aktivit společnosti HEPA s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Přemysl
dc.contributor.author Salaj, Michal
dc.date.accessioned 2013-10-07T08:16:47Z
dc.date.available 2013-10-07T08:16:47Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21684
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce zvané ?Marketingový plán vybraných aktivit společnosti HEPA s.r.o.? je analýza stávajícího marketingového plánu společnosti, která působí v oblasti zdravě prospěšných sportovních aktivit vykonávaných člověkem. Bakalářská práce je zaměřena na jednu z několika poskytovaných služeb již zmiňovanou společností a to inline bruslení. Cílem práce je provést analýzu trhu, zákazníků, konkurence, rozbor současného marketingového plánu, jeho posouzení a navržení nového, který bude obsahovat marketingový audit. cs
dc.format 58 s. (68 791 znaků). cs
dc.format.extent 522298 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject Marketing plan en
dc.subject Marketing mix en
dc.subject Marketing objectives en
dc.title Marketingový plán vybraných aktivit společnosti HEPA s.r.o. cs
dc.title.alternative Marketing Plan for Selected Activities for the Company HEPA s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2012-06-07
dc.description.abstract-translated The subject of the thesis entitled "Marketing Plan of selected activities of HEPA company? is an analysis of existing marketing plan of the company, focused on sport activities performed by human.The thesis is focused on one of several services provided by already mentioned society, in - line skating. The aim of the thesis is to analyze the market, customers, competitors and also the analysis of the present marketing plan, its assessment and a proposal containing a new plan including a marketing audit. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 27983
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
salaj_2012_bp.pdf 510.0Kb PDF View/Open
salaj_2012_vp.pdf 337.7Kb PDF View/Open
salaj_2012_op.pdf 370.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account