dc.contributor.advisor |
Navrátil, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Hladišová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T07:26:54Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T07:26:54Z |
|
dc.date.issued |
2011-12-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21644
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zpracována na téma Význam komunikačních dovedností manažerů v organizacích. Teoretická část pojednává o komunikaci jako procesech, o komunikačních dovednostech, bariérách v komunikaci a zlepšování komunikace v organizaci. Praktická část pojednává o způsobech komunikace ve společnosti Aukro. Společnost je představena, uvedena její historie, poslání, organizační struktura. Je provedena analýza komunikačních dovedností manažerů v této společnosti a formou dotazníku zjištěny skutečnosti, které souvisí se způsoby komunikace v této společnosti. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a některá doporučení ke zvýšení komunikačních dovedností manažerů. |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
1142164 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Proces komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace v organizacích
|
cs |
dc.subject |
pracovní porady
|
cs |
dc.subject |
komunikační dovednosti
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
naslouchání
|
cs |
dc.subject |
asertivita
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
dotazování
|
cs |
dc.subject |
bariéry efektivní komunikace
|
cs |
dc.subject |
zlepšování komunikace v organizaci
|
cs |
dc.subject |
Communication process
|
en |
dc.subject |
communication in organizations
|
en |
dc.subject |
meetings
|
en |
dc.subject |
communication skills
|
en |
dc.subject |
perception
|
en |
dc.subject |
listening
|
en |
dc.subject |
assertiveness
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
interviewing
|
en |
dc.subject |
barriers of effective communication
|
en |
dc.subject |
improving communications within the organization
|
en |
dc.title |
Význam komunikačních dovedností manažerů v organizacích |
cs |
dc.title.alternative |
The Importance of Communication Skills of Managers in Organizations |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomaštík, Marek |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is written on the topic The importance of communication skills of managers in organizations. The theoretical part deals with communication as a process, communication skills, barriers in communication and improving communication within the organization. The practical part deals with the ways of communication in company Aukro. The company is introduced, there is given its history, mission, and organizational structure. The analysis of the communication skills of managers in this company is performed and in the form of the questionnaire are determined facts that are associated with ways of communication in the company. In conclusion are presented the suggestions and some recommendations to improve communication skills of managers. |
en |
dc.description.department |
Ústav logistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/106
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistika a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Logistics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
27155
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-10 |
|
local.subject |
manažerská komunikace
|
cs |
local.subject |
communication in management
|
en |