Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Masnerová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T07:22:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T07:22:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21639
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je vypracovat teoretické poznatky z oblasti indoorové a outdoorové digitální reklamy. Z počátku se budu věnovat historii samotného marketingu a postupně přejdu k již zmiňované digitální reklamě jak ve vnějším, tak vnitřním prostředí. Posléze navážu kapitolou o podobě obrazové komunikace a nakonec se zaměřím na vnímání digi-tální reklamy pozorovateli. Na základě získaných informací z teoretické části vypracuji praktickou část zaměřenou na efektivitu digitální venkovní a vnitřní reklamy ve Zlínském kraji. Pro dosažení těchto výsledků budu v práci využívat dotazníkové šetření, které pro-běhne v centru Zlína dostatečně daleko od hlavní dotazované velkoplošné obrazovky, aby výsledky nebyly zkreslené. Pozornost bude věnována i firmám, které se rozhodly digitální reklamu využívat. |
cs |
dc.format |
64 s. |
cs |
dc.format.extent |
1171962 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Indoorová a outdoorová reklama
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
velkoplošná obrazovka
|
cs |
dc.subject |
LCD obrazovka
|
cs |
dc.subject |
Indoor and outdoor advertising
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
LCD screen
|
en |
dc.subject |
LED screen
|
en |
dc.title |
Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji |
cs |
dc.title.alternative |
Effectiveness Analysis of Outdoor and Indoor Digital Advertising in the Zlin Region |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of this Bachelor thesis is to elaborate theoretic findings in the field of indoor and out-door digital advertising. I begin with history of marketing and work my way through to digital advertising in indoor and outdoor environment. I continue with a chapter about vis-ual communication and how consumers perceive digital advertising. Based on gained theo-retic knowledge I dispose a practical thesis part focused on effectiveness indoor and out-door digital advertising in Zlín region. To obtain desirable results I will do a research that will take place in the centre of Zlín, but far enough from a main digital screen place so the results are not biased. I focus on companies that use digital screens for their marketing ac-tivities. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24248
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account