Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Masnerová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-10-07T07:22:23Z
dc.date.available 2013-10-07T07:22:23Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21639
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je vypracovat teoretické poznatky z oblasti indoorové a outdoorové digitální reklamy. Z počátku se budu věnovat historii samotného marketingu a postupně přejdu k již zmiňované digitální reklamě jak ve vnějším, tak vnitřním prostředí. Posléze navážu kapitolou o podobě obrazové komunikace a nakonec se zaměřím na vnímání digi-tální reklamy pozorovateli. Na základě získaných informací z teoretické části vypracuji praktickou část zaměřenou na efektivitu digitální venkovní a vnitřní reklamy ve Zlínském kraji. Pro dosažení těchto výsledků budu v práci využívat dotazníkové šetření, které pro-běhne v centru Zlína dostatečně daleko od hlavní dotazované velkoplošné obrazovky, aby výsledky nebyly zkreslené. Pozornost bude věnována i firmám, které se rozhodly digitální reklamu využívat. cs
dc.format 64 s. cs
dc.format.extent 1171962 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Indoorová a outdoorová reklama cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject velkoplošná obrazovka cs
dc.subject LCD obrazovka cs
dc.subject Indoor and outdoor advertising en
dc.subject digital marketing en
dc.subject LCD screen en
dc.subject LED screen en
dc.title Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji cs
dc.title.alternative Effectiveness Analysis of Outdoor and Indoor Digital Advertising in the Zlin Region en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2012-06-05
dc.description.abstract-translated Aim of this Bachelor thesis is to elaborate theoretic findings in the field of indoor and out-door digital advertising. I begin with history of marketing and work my way through to digital advertising in indoor and outdoor environment. I continue with a chapter about vis-ual communication and how consumers perceive digital advertising. Based on gained theo-retic knowledge I dispose a practical thesis part focused on effectiveness indoor and out-door digital advertising in Zlín region. To obtain desirable results I will do a research that will take place in the centre of Zlín, but far enough from a main digital screen place so the results are not biased. I focus on companies that use digital screens for their marketing ac-tivities. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 24248
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
masnerová_2012_bp.pdf 1.117Mb PDF View/Open
masnerová_2012_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
masnerová_2012_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account