1. Teoretická část: Vývoj filmové řeči od roku 1948 2. Praktická část: Hraný film Amputace - režie
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Binter, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Boucová, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T04:23:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T04:23:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21600
|
|
dc.description.abstract |
Práce shrnuje základy filmové řeči, její podstatu a hodnoty, které vznikly postupným vývojem. Mapuje nejvýznamnější kinematografické směry a hnutí po roce 1948, jakož i vliv nové techniky a technologie na používání filmové řeči. |
cs |
dc.format |
49 s. (63 460 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
6093767 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Filmová řeč
|
cs |
dc.subject |
Střih
|
cs |
dc.subject |
Skladba
|
cs |
dc.subject |
Montáž
|
cs |
dc.subject |
Obraz
|
cs |
dc.subject |
Zvuk
|
cs |
dc.subject |
Filmový záběr
|
cs |
dc.subject |
Pohyb
|
cs |
dc.subject |
Hloubka pole
|
cs |
dc.subject |
Rakurs
|
cs |
dc.subject |
Filmový čas
|
cs |
dc.subject |
Rytmus filmu
|
cs |
dc.subject |
Filmová interpunkce
|
cs |
dc.subject |
Film
|
cs |
dc.subject |
Umění
|
cs |
dc.subject |
Neorealismus
|
cs |
dc.subject |
Nová vlna
|
cs |
dc.subject |
Experimentární film
|
cs |
dc.subject |
Avantgarda
|
cs |
dc.subject |
Dogma 95
|
cs |
dc.subject |
Digitální film
|
cs |
dc.subject |
Film language
|
en |
dc.subject |
Editing
|
en |
dc.subject |
Composition
|
en |
dc.subject |
Montage
|
en |
dc.subject |
Picture
|
en |
dc.subject |
Sound
|
en |
dc.subject |
Film shot
|
en |
dc.subject |
Motion
|
en |
dc.subject |
Depth of Field
|
en |
dc.subject |
Angles
|
en |
dc.subject |
Film Time
|
en |
dc.subject |
Rhythm of the Film
|
en |
dc.subject |
Punctuation
|
en |
dc.subject |
Art Film
|
en |
dc.subject |
Neorealism
|
en |
dc.subject |
New Wave
|
en |
dc.subject |
Experimental Film
|
en |
dc.subject |
Avant-garde Film
|
en |
dc.subject |
Dogma 95
|
en |
dc.subject |
digital film
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Vývoj filmové řeči od roku 1948 2. Praktická část: Hraný film Amputace - režie |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Development of Film Language from 1948 2. Practical Part: Amputation - Feature Film, Directing |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2012-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis covers the basic of film language, its principles and values generated by gradual development. It maps the most important cinematic movement after 1948, and survey the usage of the film language influenced by new technologies. |
en |
dc.description.department |
Kabinet teoretických studií |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/226
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Audiovize |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Audiovisual Arts |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
14073
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account