Analýza managementu kvality obchodních firem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza managementu kvality obchodních firem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Pavel, Vít
dc.date.accessioned 2013-10-07T03:40:35Z
dc.date.available 2013-10-07T03:40:35Z
dc.date.issued 2012-04-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21598
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řízení procesů obchodních firem se zaměřením na situace, kdy není kvalita nabízená prodejcem či garantována státem poskytována v dostatečné míře. V teoretické části práce je popsán historický vývoj ochrany spotřebitele, současná situace v ČR i ve světě, legislativa a funkce dozorových orgánů. V praktické části jsou uvedeny nejčastější příklady porušování práv spotřebitelů, jako jsou předváděcí prodejní akce, podomní a pouliční prodej, aj. Dále jsou zde shrnuty poznatky z dotazníkového šetření, pomocí kterého byla zjišťována spotřebitelská gramotnost občanů České republiky. V závěru jsou na základě tohoto šetření navržena opatření ke zlepšení současné situace. cs
dc.format 62 s. cs
dc.format.extent 3951899 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obchodní společnosti cs
dc.subject ochrana spotřebitele cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject nekalé praktiky cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject práva spotřebitele cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject business companies en
dc.subject consumer protection en
dc.subject quality en
dc.subject unfair practice en
dc.subject consumer en
dc.subject consumer rights en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza managementu kvality obchodních firem cs
dc.title.alternative Analysis of Quality Management of Business Companies en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Němec, Dobroslav
dc.date.accepted 2012-06-04
dc.description.abstract-translated This thesis is focused on the issue of the management of process of business companies aimed to situation, when the quality offered by the dealer or guaranteed by the government is not sufficient. The historical development of the consumer protection field, current situation in the Czech Republic and in the globe, the legislation and the function of supervisory authorities are described in the theoretical part of the thesis. The most frequent examples of violation of consumer rights such as demonstration sales events or street hawkers selling are mentioned in the practical part. There are also noted some evidence of questionnaire survey focused on the consumer literacy of the Czech citizens. In conclusion, on the basis of this investigation, there are some propose measures to improve the current situation. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Řízení výroby a kvality cs
dc.thesis.degree-discipline Production and Quality Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cs
dc.thesis.degree-program System Engineering and Informatics en
dc.identifier.stag 24708
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-18


Files in this item

Files Size Format View
pavel_2012_bp.pdf 3.768Mb PDF View/Open
pavel_2012_vp.pdf 662.4Kb PDF View/Open
pavel_2012_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account