dc.contributor.advisor |
Briš, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Pavel, Vít
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T03:40:35Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T03:40:35Z |
|
dc.date.issued |
2012-04-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21598
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řízení procesů obchodních firem se zaměřením na situace, kdy není kvalita nabízená prodejcem či garantována státem poskytována v dostatečné míře. V teoretické části práce je popsán historický vývoj ochrany spotřebitele, současná situace v ČR i ve světě, legislativa a funkce dozorových orgánů. V praktické části jsou uvedeny nejčastější příklady porušování práv spotřebitelů, jako jsou předváděcí prodejní akce, podomní a pouliční prodej, aj. Dále jsou zde shrnuty poznatky z dotazníkového šetření, pomocí kterého byla zjišťována spotřebitelská gramotnost občanů České republiky. V závěru jsou na základě tohoto šetření navržena opatření ke zlepšení současné situace. |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
3951899 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
obchodní společnosti
|
cs |
dc.subject |
ochrana spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
nekalé praktiky
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
práva spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
business companies
|
en |
dc.subject |
consumer protection
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
unfair practice
|
en |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
consumer rights
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza managementu kvality obchodních firem |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Quality Management of Business Companies |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Němec, Dobroslav |
|
dc.date.accepted |
2012-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the issue of the management of process of business companies aimed to situation, when the quality offered by the dealer or guaranteed by the government is not sufficient. The historical development of the consumer protection field, current situation in the Czech Republic and in the globe, the legislation and the function of supervisory authorities are described in the theoretical part of the thesis. The most frequent examples of violation of consumer rights such as demonstration sales events or street hawkers selling are mentioned in the practical part. There are also noted some evidence of questionnaire survey focused on the consumer literacy of the Czech citizens. In conclusion, on the basis of this investigation, there are some propose measures to improve the current situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/118
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení výroby a kvality |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Production and Quality Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
System Engineering and Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
24708
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-18 |
|