dc.contributor.advisor |
Skýpalová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Bridziková, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T02:59:37Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T02:59:37Z |
|
dc.date.issued |
2012-05-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21579
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na současný stav marketingové komunikace zlínské společnosti Saxo, spol. s r.o. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci a její nástroje, východiska pro plán marketingové komunikace a SWOT analýzu. Praktická část analyzuje vnější a vnitřní okolí firmy a shrnuje její současný stav marketingové komunikace. Na základě těchto získaných poznatků je v další části vypracován plán integrované marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
63 s. |
cs |
dc.format.extent |
2008678 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
plán marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
plan of marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mixture
|
en |
dc.subject |
marketing communication instruments
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Plán integrované marketingové komunikace firmy Saxo, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Integrated Marketing Communication Plan of Saxo, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krenar, Petr |
|
dc.date.accepted |
2012-09-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on actual level of marketing communication of Saxo, spol. s r.o. in Zlin. It consists of two parts. The theoretical part describes marketing communication and its tools, resources for the plan of marketing communication and SWOT analysis. The practical part analyses the external and internal environment of the company and summarizes the current position of marketing communication. Based on the researched information is processed the integrated marketing communication plan in the next section. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
28221
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-08-24 |
|