Komparace Montessori pedagogiky a klasické výuky v prostředí 1. stupně ZŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Jaklová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T01:12:18Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T01:12:18Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21559
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním pedagogiky Montessori a tradičního vzdělávacího systému v prostředí 1. stupně ZŠ. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje vznik a vývoj pedagogiky Montessori, hlavní principy a myšlenky, dále teoretická část specifikuje tradiční vzdělávaní systém, metody a cíle. Praktická část se zabývá srovnáním pedagogiky Montessori a tradičního vzdělávacího systému z pohledu pedagoga. |
cs |
dc.format |
62 s. |
cs |
dc.format.extent |
1640156 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
tradiční škola
|
cs |
dc.subject |
alternativní škola
|
cs |
dc.subject |
Montessori pedagogika
|
cs |
dc.subject |
vyučovací metody
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
prostředí
|
cs |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
classic school
|
en |
dc.subject |
alternative school
|
en |
dc.subject |
Montessori pedagogy
|
en |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.title |
Komparace Montessori pedagogiky a klasické výuky v prostředí 1. stupně ZŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Comparison of Montessori Pedagogy and Classical Teaching in First School Environment |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the comparison of the Montessori pedagogy and the classical teaching in the primary school environment. The thesis are divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes genesis and progress of the Montessori pedagogy, main principles and ideas and also specifies the classical teaching, methods and targets. The practical part deals with the comparison of the Montessori pedagogy and the classical teaching in the primary school from the point of view of pedagogue. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28653
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
local.subject |
montessoriovská pedagogika
|
cs |
local.subject |
Montessori method of education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account