Didaktické hry ve výuce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Didaktické hry ve výuce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Koucký, Patrik
dc.date.accessioned 2010-07-14T04:51:33Z
dc.date.available 2010-07-14T04:51:33Z
dc.date.issued 2006-04-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2154
dc.description.abstract Didaktické hry představují pro žáky příjemné zpestření klasické vyučovací hodiny, napomáhájí jim překonávat obtížné situace při výuce, poskytují poznatky a dovednosti. Jaké bude vyučování, do jaké míry bude pestré, poutavé a zajímavé, záleží pouze na učitelově fantazii, tvořivosti a zájmu o toto povolání. Věřím, že didaktické hry, které jsem zařadil do své bakalářské práce by mohly být názornou pomůckou pro mnoho učitelů, ulehčit jim jejich náročnou práci a celkově tak přispět k lepšímu zvládnutí učiva. cs
dc.format 52 s. cs
dc.format.extent 279486 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject aktivizace cs
dc.subject didaktická hra cs
dc.subject dovednost cs
dc.subject pozornost cs
dc.subject škola cs
dc.subject učitel cs
dc.subject učivo cs
dc.subject vyučovací hodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject vzdělání cs
dc.subject žák cs
dc.subject activation en
dc.subject methodologikal game en
dc.subject skill en
dc.subject attention en
dc.subject school en
dc.subject teacher en
dc.subject subject matter en
dc.subject lesson en
dc.subject upbringing en
dc.subject education en
dc.subject pupil en
dc.title Didaktické hry ve výuce cs
dc.title.alternative Didactic games in instruction en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řehoř, Antonín
dc.date.accepted 2006-06-19
dc.description.abstract-translated Methodological games present for pupils diversity of the classical lesson, they also help them to overcome difficult situations during lessons, offer information and skills. If the lessons will be variable, attractive and interesting depends on fantasy, creativity and interest of a teacher. I believe that methodological games in my Bachelor's Work could help to many teachers in their hard work and also be useful to manage the subject matter. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 1979
dc.date.assigned 2005-04-15
utb.result.grade B
local.subject didaktické hry cs
local.subject educational games en


Files in this item

Files Size Format View
koucký_2006_bp.pdf 272.9Kb PDF View/Open
koucký_2006_vp.doc 22.5Kb Microsoft Word View/Open
koucký_2006_op.doc 25.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account