Analýza hudebních činností ve waldorfských mateřských školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza hudebních činností ve waldorfských mateřských školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Szimethová, Monika
dc.contributor.author Kuderová, Martina
dc.date.accessioned 2013-10-07T00:31:38Z
dc.date.available 2013-10-07T00:31:38Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21506
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou waldorfské školy a hudebními činnostmi. Cílem práce je analyzovat hudební činnosti ve waldorfských mateřských školách, zjistit jejich hlavní význam, obsahový rámec, a zda se vyskytuje v mateřských školách eurytmie. První část práce popisuje teoretická východiska - základy waldorfské pedagogiky, eurytmie a hudební činnosti. Druhá část práce je věnována kvalitativnímu výzkumu, kde analyzuji hudební činnosti ve třech školních vzdělávacích programech waldorfských mateřských škol. cs
dc.format 49 s. (52 860 znaků) cs
dc.format.extent 1955726 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní škola cs
dc.subject waldorfská mateřská škola cs
dc.subject hudební činnosti cs
dc.subject obsahová analýza dokumentu cs
dc.subject Keywords: alternative school en
dc.subject Waldorf kindergarten en
dc.subject music activities en
dc.subject document analysis en
dc.title Analýza hudebních činností ve waldorfských mateřských školách cs
dc.title.alternative An Analysis of Music Activities in Waldorf Preschool Facilities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Horká, Hana
dc.date.accepted 2013-06-19
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the issue of Waldorf school and music activities. The aim of my bachelor's thesis is analysis of music activities in Waldorf kindergartens, ascertainment of their main significance, content scope and to find out if eurhythmics occurs in Waldorf kindergartens. The first part of the thesis describes the theoretical bases - the basis of the Waldorf pedagogy, eurhythmics and music activities. The second part of the thesis is dedicated to a qualitative research, where I make analysis of the music activity in three school educational programs of Waldorf kindergartens. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30867
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject waldorfská pedagogika cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject hudební výchova cs
local.subject Waldorf education en
local.subject kindergartens en
local.subject musical learning and teaching en


Files in this item

Files Size Format View
kuderová_2013_bp.pdf 1.865Mb PDF View/Open
kuderová_2013_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
kuderová_2013_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account