Projevy v sociálních dovednostech u pětiletých chlapců
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Matelová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-07T00:17:38Z |
|
dc.date.available |
2013-10-07T00:17:38Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21485
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci sleduji sociální dovednosti u dětí předškolního věku. Teoretická část práce je zaměřena na psychologický vývoj, průběh socializace, rozvíjení a progresi sociálních schopností dětí v předškolním období. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením, které zjišťuje projevy v sociálních dovednostech u pětiletých chlapců. |
cs |
dc.format |
68 s. + přílohy |
cs |
dc.format.extent |
642523 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Dítě předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
normy chování
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
sociální cítění
|
cs |
dc.subject |
Pre-school child
|
en |
dc.subject |
child development
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
behavioral standards
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
social feeling
|
en |
dc.title |
Projevy v sociálních dovednostech u pětiletých chlapců |
cs |
dc.title.alternative |
Sings of Social Skills in Five-Year Old Boys |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2013-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis is to monitor social skills of pre-school children. The theoretical part focuses on developmental psychology, the course of social adaptation, and the development and progression of social skills in the pre-school period. The practical part deals with a research investigating the social behaviour of five-year-old boys. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32237
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
předškolní děti
|
cs |
local.subject |
chlapci
|
cs |
local.subject |
socializace
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
boys
|
en |
local.subject |
socialization
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account