Multietnická výchova v základních školách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Multietnická výchova v základních školách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Součková, Lenka
dc.contributor.author Hájková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-07T00:07:17Z
dc.date.available 2013-10-07T00:07:17Z
dc.date.issued 2011-04-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21468
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá tématem, které začalo být výrazně aktuální v souvislosti s migrací a imigrací na území naší země v posledních zhruba dvaceti letech. Práce má dvě části ? teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy a rozebrány základní aspekty multietnické výchovy na základních školách, tj. problematika multietnické výchovy v kurikulárních dokumentech a formy a prostředky multietnické výchovy používané na základních školách. V praktické části jsou analyzovány a diskutovány výsledky průzkumného šetření k problematice multietnické výchovy na základních školách a následně formulována doporučení ke zlepšení multietnické výchovy na základních školách. cs
dc.format 72 s. cs
dc.format.extent 510281 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Multietnická výchova cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject tolerance cs
dc.subject národnostní menšina cs
dc.subject etnická menšina cs
dc.subject Multiethnic education en
dc.subject multicultural education en
dc.subject tolerance en
dc.subject nation minority en
dc.subject ethnic minority en
dc.title Multietnická výchova v základních školách cs
dc.title.alternative Multiethnic Education at Primary School en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tannenbergerová, Monika
dc.date.accepted 2013-01-07
dc.description.abstract-translated The bachelor degree deals with a topic that has become very important in connection with the migration and immigration in this country over the last twenty years. The thesis is divided into two parts ? theoretical and practical. In the theoretical part the author defines the key concepts and analyses fundamental aspects of multiethnic education at basic schools, namely the issues of multiethnic education in curriculum documents and forms and means of multiethnic education used at basic schools. In the practical part the author analyses and discusses results of a survey dedicated to issues of multiethnic education at basic schools giving recommendations for improving multiethnic education at basic schools. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 23475
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-11-30
local.subject etnické menšiny cs
local.subject multikulturní pedagogika cs
local.subject multikulturalita cs
local.subject ethnic minorities en
local.subject multiculture pedagogy en
local.subject cultural diversity en


Files in this item

Files Size Format View
hájková_2013_bp.pdf 498.3Kb PDF View/Open
hájková_2013_vp.zip 14.00Kb Unknown View/Open
hájková_2013_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account