Význam rodiny v kresbě dítěte předškolního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam rodiny v kresbě dítěte předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Szimethová, Monika
dc.contributor.author Švachová, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-06T23:52:39Z
dc.date.available 2013-10-06T23:52:39Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21447
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá významem rodiny v kresbě dítěte předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dítěte předškolního věku, kresbu dítěte, rodinu a rodinné vztahy. Popisuje screeningový dotazník pro kinetickou kresbu rodiny, který je po-užit k realizaci výzkumu. Cílem praktické části je rozbor dětských kreseb a hodnocení kreseb podle screeningového dotazníku pro kinetickou kresbu rodiny. cs
dc.format 59 s. (67 902 znaků) cs
dc.format.extent 3359073 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Dětská kresba cs
dc.subject kresba rodiny cs
dc.subject screeningový dotazník pro kinetickou kresbu rodiny cs
dc.subject Child's drawing en
dc.subject drawing of family en
dc.subject screening questionnaire for kinetic family drawing en
dc.title Význam rodiny v kresbě dítěte předškolního věku cs
dc.title.alternative The Meaning of the Family in Drawings by a Preschool Child en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Majerčíková, Jana
dc.date.accepted 2013-06-21
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with the meaning of family in the drawing of preschool children. Theoretical part is focused on the characteristic of preschool children, child's drawing, the family and family relationships. It describes a screening questionnaire for kinetic family drawing which is used for realization of research. The aim of practical part is analysis of children's drawings and evaluation of drawings according to screening questionnaire for the kinetic family drawing. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 30917
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject analýza dětské kresby cs
local.subject děti cs
local.subject rodinné vztahy cs
local.subject analysis of children’s drawing en
local.subject children en
local.subject family relationships en


Files in this item

Files Size Format View
švachová_2013_bp.pdf 3.203Mb PDF View/Open
švachová_2013_vp.doc 60Kb Microsoft Word View/Open
švachová_2013_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account