dc.contributor.advisor |
Voráčová, Kateřina
|
|
dc.contributor.author |
Rakvicová, Magdaléna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T23:29:11Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T23:29:11Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21431
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce bylo seznámit čtenáře s významem a přípravou prezentace, s pojmem prezentační techniky a vysvětlit podstatu jednotlivých prezentačních technik. V samotném počátku teoretické části je podrobně vysvětlena definice a úloha prezentace, její náležitosti a správná struktura. V druhé kapitole teretické části, je vysvětlen pojem prezentační techniky a v další kapitole jsou tyto techniky dopodrobna rozebrány a definovány. Analytická část je vlastně případovou studií, která pojednává o problematice prezentačních technik ve firmě MJM Litovel a.s. Zabývá se znalostí, nebo případnou neznalostí prezentačních technik a následným řešením tohoto problému.V počátku analytické části je firma MJM Litovel a.s. rozebrána jako celek, je rozebrána struktura podniku a zaměstnanců, se kterými bylo provedeno dotazníkové šetření. Tito zaměstnanci jsou z oblasti vrcholného managementu firmy. |
cs |
dc.format |
46 s. |
cs |
dc.format.extent |
2969386 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
mluvčí
|
cs |
dc.subject |
publikum
|
cs |
dc.subject |
prezentování
|
cs |
dc.subject |
prezentační techniky
|
cs |
dc.subject |
vizuální pomůcky
|
cs |
dc.subject |
uvádění příběhů
|
cs |
dc.subject |
pravidlo Tří
|
cs |
dc.subject |
záložní plán
|
cs |
dc.subject |
kontrola místa prezentace
|
cs |
dc.subject |
presentation
|
en |
dc.subject |
presenter
|
en |
dc.subject |
audience
|
en |
dc.subject |
presenting
|
en |
dc.subject |
presentation techniques
|
en |
dc.subject |
visual aids
|
en |
dc.subject |
storytelling
|
en |
dc.subject |
the rule of three
|
en |
dc.subject |
backup plan
|
en |
dc.subject |
checking out presentation room
|
en |
dc.title |
The Impact of Presentation Techniques on an Audience |
cs |
dc.title.alternative |
The Impact of Presentation Techniques on an Audience |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lengálová, Anežka |
|
dc.date.accepted |
2013-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
At the very beginning of the theoretical part is explained in detail the definition and role of presentation, its requirements and proper structure. In the second chapter of the theoretical part, the explanation of presentation techniques and the next chapter in detail the techniques are discussed and defined. The analytical part itself, is case study which deals with the issue of presentation techniques in company MJM Litovel a.s . It deals with the knowledge or ignorance of presentation techniques and subsequent solution to this problem.In the beginning of the analytical part of the company MJM Litovel a.s. is analyzed as a whole, the company structure is analyzed, and so the staff, with which was carried out a questionnaire survey. These employees are excluded from the top management of the company. |
en |
dc.description.department |
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/13
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
30659
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
prezentace firmy
|
cs |
local.subject |
company presentation
|
en |