dc.contributor.advisor |
Jílek, Dalibor
|
|
dc.contributor.author |
Skarabella, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T23:23:41Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T23:23:41Z |
|
dc.date.issued |
2010-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21423
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem diplomové práce je právo na vzdělání a jeho kvalita. Jde o jedno ze základních práv každého člověka, které otvírá cestu k povolání s vyšší prestiži, vede k vyšší životní úrovni a k vyšší kvalitě života. Z tohoto důvodu patří otázka kvalitního vzdělání do pozornosti tvůrců vzdělávací soustavy všech vyspělých zemí, aby nedocházelo k vzdělanostním nerovnostem. Vzdělání v globalizujícím se světě je považováno za jednu z priorit pro úspěšný vývoj velkých sociálních skupin. Teoretická část se zaměřuje na význam vzdělání, jeho obsah, na rovný přístup ke vzdělání, obsahuje mezinárodní smlouvy a úmluvy, které upravuji otázku vzdělání, je zde popsána kurikulární reforma s evaluačními nástroji potřebnými k zjišťování kvality vzdělání. Empirická část obsahuje metodologii, zdůvodnění postupu kvantitativního výzkumu, informace o sběru a analýze dat, obsahuje vytyčení hypotézy a její ověření. Cílem empirického šetření bylo získat poznatky od rodičů, jak vnímají kvalitu vzdělání na základních školách, zda toto kritérium je rozhodující při výběru základní školy. |
cs |
dc.format |
87 s. |
cs |
dc.format.extent |
3371448 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: vzdělání
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
kurikulární reforma
|
cs |
dc.subject |
evaluační nástroj
|
cs |
dc.subject |
Keywords: education
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
curricular reform
|
en |
dc.subject |
evaluation tool
|
en |
dc.title |
Právo na vzdělání a jeho kvalita |
cs |
dc.title.alternative |
Right to Education and Its Quality |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaňková, Zdeňka |
|
dc.date.accepted |
2013-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of my thesis, entitled "The Right to Education and Its Quality", I focused on the significance of education, its content, equal access to education, the goals of education, international treaties that govern education, the principles and criteria enshrined in these documents, and on the goal of improving the quality of education via assessment tools. was led to do so by the curricular reform of education currently underway. Output form assessment tools serve for the adoption of measures that are to lead to the development and improvement of initial education, to improve the individual approach to pupils being taken, and to ensure all pupils the fullest possible development. The empirical part contains the methodology and justification for the quantitative investigation procedure used, information on data collection, and on respondents. It also contains the hypothesis, data analysis and verification of the hypothesis, in order to find out whether parents pay the same amount of attention to the quality of education as the state does, which is currently reforming the educational system in order to improve the quality of education. |
en |
dc.description.department |
Katedra práva a právní vědy |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
25330
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-03-29 |
|
local.subject |
právo na vzdělání
|
cs |
local.subject |
vzdělání
|
cs |
local.subject |
kvalita vzdělávání
|
cs |
local.subject |
right to education
|
en |
local.subject |
education
|
en |
local.subject |
quality of education
|
en |