dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Plochová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T23:06:51Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T23:06:51Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21410
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci řeším problematiku sociálně pedagogické práce realizované ve volnočasovém centru. V teoretické části popisuji věkovou charakteristiku dětí a blíže se zaměřuji na děti předškolního věku. Dále se v teoretické části řeší výběr vhodných metod, forem a prostředků pro výchovně vzdělávací práci. Blíže jsem se zaměřila na Volnočasové centrum Lužánky a na projekt Maceška. Výzkumná část je kvalitativního typu. Formou rozhovorů s rodiči dětí jsem zjišťovala důvody docházení do tohoto typu zařízení a očekávání rodičů od tohoto zařízení. |
cs |
dc.format |
78 s. |
cs |
dc.format.extent |
1630371 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
výchovně vzdělávací proces
|
cs |
dc.subject |
leisure time
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
educational process
|
en |
dc.title |
Sociálně pedagogická práce ve volnočasovém centru |
cs |
dc.title.alternative |
Socio-Pedagogical Work in Leisure Time Centres |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2013-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this thesis I deal with the issue of social-pedagogical work carried out in leisure time center. The theoretical part describes the age characterization of children and is closely focused on preschool children. Furthermore, in the theoretical section the selection of appropriate methods, forms and means of educational work is solved. I focused closer on the leisure time center Lužánky and the project Maceška. The research part is the qualitative type. Through the form of interviews with parents of children I examined the reasons for attending to this type of facilities and parents' expectations from this facilities. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29186
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-03-27 |
|
local.subject |
volnočasová centra
|
cs |
local.subject |
dětská volnočasová centra
|
cs |
local.subject |
Lužánky (Brno, Česko : park)
|
cs |
local.subject |
centres for children
|
en |
local.subject |
leisure-time children centre
|
en |
local.subject |
Lužánky Park (Brno, Czechia)
|
en |