Nové metody výuky předmětu Základy auotmatizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lukovics, Imrich
|
|
dc.contributor.author |
Matas, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T22:36:03Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T22:36:03Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21362
|
|
dc.description.abstract |
Práce popisuje nový způsob výuky předmětu Základy automatizace na střední odborné škole. Je zaměřena na výuku s použitím moderní techniky. Výuka obsahuje teoretickou a praktickou část.Práce je doplněna příklady výukových materiálů. Je zde také průzkum zájmu o výuku u studentů. Přílohy jsou prezentace používané ve výuce předmětu. |
cs |
dc.format |
58 s. |
cs |
dc.format.extent |
1411919 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Základy automatizace
|
cs |
dc.subject |
tekutinové mechanismy
|
cs |
dc.subject |
hydraulické systémy
|
cs |
dc.subject |
pneumatické systémy
|
cs |
dc.subject |
značky
|
cs |
dc.subject |
schémata
|
cs |
dc.subject |
ventily
|
cs |
dc.subject |
podtlakový mechanismus
|
cs |
dc.subject |
technické cvičení
|
cs |
dc.subject |
Basic automation
|
en |
dc.subject |
liquidMechanism
|
en |
dc.subject |
Hydraulicsystem
|
en |
dc.subject |
Pneumaticsystem
|
en |
dc.subject |
Symbol
|
en |
dc.subject |
Diagram
|
en |
dc.subject |
Valve
|
en |
dc.subject |
presuredownMechanism
|
en |
dc.subject |
praktisExercise
|
en |
dc.title |
Nové metody výuky předmětu Základy auotmatizace |
cs |
dc.title.alternative |
New Teaching Methods for the Subject Basic Automation |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Opatrný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2013-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theessaydescribes a newwayofteachingthesubjectTheBasicsofAutomatisatio-natvocationalschools. Itisfocused on teachingwiththe use ofmodern technolo-gy. Theeducationalprocessconsistsoftheoretical and practicalparts. Theessay-comeswiththeexamplesofteachingmaterials. Thereisalso a learninginterestsur-veyforstudents. Thesupplements are thepresentationsusedduringthelessons. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31615
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
střední odborné školy
|
cs |
local.subject |
předmětová didaktika
|
cs |
local.subject |
automatizační technika
|
cs |
local.subject |
secondary vocational schools
|
en |
local.subject |
teaching school subjects
|
en |
local.subject |
automatic control technology
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account