Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Bellovič, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-14T04:46:34Z
dc.date.available 2010-07-14T04:46:34Z
dc.date.issued 2006-05-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2135
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce "Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště" je původ, vznik, formování podnikové kultury a především zkoumání, porovnání úrovně podnikové kultury. První část je zaměře-na na teoretickou problematiku podnikové a národní kultury. Ve druhé, praktické části, je zkoumána a porovnávána podniková kultura konkrétních 4 podniků. Závěrečná část analyzuje výsledky konkrétních šetření na dané téma. cs
dc.format 80 s., 24 s. příloh cs
dc.format.extent 1436051 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Firemní kultura cs
dc.subject inovativnost cs
dc.subject hodnoty cs
dc.subject etický kodex cs
dc.subject marketingové činnosti cs
dc.subject kulturní rozdíly cs
dc.subject národní kultura cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject Corporate culture en
dc.subject innovate en
dc.subject en
dc.subject universal values en
dc.subject brandig en
dc.subject multinational company en
dc.subject code of conduct en
dc.subject professional marketing en
dc.subject cross-cultural differences en
dc.subject national culture en
dc.subject benchmarking en
dc.title Analýza vlivu marketingu na firemní kulturu v podnicích strojírenského průmyslu v okrese Uherské Hradiště cs
dc.title.alternative Analysis of marketing influence on company culture in engineering companies in district of Uherske Hradiste en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ladová, Janka
dc.date.accepted 2006-06-12
dc.description.abstract-translated The subject of my bachelory thesis Analysis of marketing influence on company culture in engineering companies in district of Uherske Hradiste is origin and forming of company culture, mostly the research and comparison of company culture level. First part is about theory of company and national culture problems. Second part is the research and compari-son of company culture in four selected companies. Last part analyses the results of the research. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4128
dc.date.assigned 2006-03-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
bellovič_2006_bp.pdf 1.369Mb PDF View/Open
bellovič_2006_vp.pdf 562.7Kb PDF View/Open
bellovič_2006_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account