dc.contributor.advisor |
Balík, Stanislav
|
|
dc.contributor.author |
Dohnal, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T22:17:44Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T22:17:44Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21334
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Aktivizující metody pro práci strážníka městské policie pojednává o významu motivace, odpovědnosti, učení a vedení lidí při práci strážníka městské policie. První část je zaměřená na teoretické poznatky motivace, asertivity, odpovědnosti, učení a vedení lidí. Druhá část je věnována praktickému ověření poznatků v sociálně-psychologickém výcviku, používané jako aktivizující metoda pro přípravu strážníků městské policie a ukázkách řešení praktických situací, se kterými se strážníci mohou setkávat při své činnosti. Dále pomocí rozhovoru zjišťuje otázkami na vedoucí pracovníky styl vedení a jeho změny. |
cs |
dc.format |
42 s ( 8 768 s) |
cs |
dc.format.extent |
656150 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
asertivita
|
cs |
dc.subject |
odpovědnost
|
cs |
dc.subject |
učení
|
cs |
dc.subject |
vedení lidí
|
cs |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
asertivity
|
en |
dc.subject |
lability
|
en |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.subject |
leading people
|
en |
dc.title |
Aktivizující metody pro práci strážníka městské policie |
cs |
dc.title.alternative |
Activating Methods in Training Process of City Police Officers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2013-01-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor diploma Activations methods in the education of metropolitan police officer discusses the importance of motivation, lability, learning and and leading people. The first part is focused on the theoretical knowledge of motivation, assertiveness, lability, learning and leading people. The second part is dedicated to the verification of knowledge in the socio-psychological training, used as Activation method in the education of metropolitan police officer and the solution of practical examples of situations in which police officers may encounter in their work. Further determined by interview questions for managers leadership style and its changes. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23447
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-11-30 |
|
local.subject |
městská policie
|
cs |
local.subject |
pracovní motivace
|
cs |
local.subject |
urban police
|
en |
local.subject |
employee motivation
|
en |