dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kovaříková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T22:15:52Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T22:15:52Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21331
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá identifikací vzdělávacích potřeb v oblasti finanční gramotnosti u studentů třetího věku. Je rozdělena do dvou částí. První část popisuje teorii vzdělávání seniorů, identifikaci vzdělávacích potřeb a vymezení pojmu finanční gramotnost. Cílem bylo zejména zmapovat znalost posluchačů univerzity třetího věku v oblasti finanční gramotnosti. Praktická část navazuje na část teoretickou a obsahuje vyhodnocení dotazníku týkající se dané problematiky. |
cs |
dc.format |
65 s. (81 018 přib. počet str) |
cs |
dc.format.extent |
1374905 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Klíčová slova: vzdělávání seniorů
|
cs |
dc.subject |
finanční gramotnost
|
cs |
dc.subject |
univerzita třetího věku
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
finanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Keywords: The Education of Seniors
|
en |
dc.subject |
Financial Literacy
|
en |
dc.subject |
The Univerzity of the Third Age
|
en |
dc.subject |
Educational Needs
|
en |
dc.subject |
Financial Education
|
en |
dc.title |
Identifikace vzdělávacích potřeb v oblasti finanční gramotnosti u studentů třetího věku |
cs |
dc.title.alternative |
The third aged Students identification of the education needs in the area of financial literacy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Thesis deals with the identification of training needs in the area of financial literacy among the Students of the Third Age. The Thesis is divided into two parts.The first part describes the theory of senior's education, the indentification of training needs and the definition of the financial literacy.The aim was to map the knowledge of students of the University of the Third Age in the area of the financial literacy.The theoretical part is followed by the practical one which contains the evaluation of the questionairre on that issue. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31023
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|