Možnosti využití poznatků získaných absolvováním kurzu Feuersteinovy metody

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti využití poznatků získaných absolvováním kurzu Feuersteinovy metody

Show simple item record

dc.contributor.advisor Marášková, Ivana
dc.contributor.author Lešková, Denisa
dc.date.accessioned 2013-10-06T22:06:23Z
dc.date.available 2013-10-06T22:06:23Z
dc.date.issued 2013-07-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21315
dc.description.abstract Bakalářská práce se v teoretické části zabývá metodou instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina, jejími teoretickými východisky i realizací. Nastíněna je problematika specifických poruch učení a chování s možnostmi jejich reedukace. V praktické části vyhodnocujeme výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl proveden formou rozhovorů s lektory Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování, které mapovaly zkušenosti s využitím této metody u dětí se specifickými vývojovými poruchami učení a chování na různých pracovištích v České republice. cs
dc.format 66 s. (108 20 znaků) cs
dc.format.extent 2146296 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject instrumentální obohacování cs
dc.subject Reuven Feuerstein cs
dc.subject zprostředkované učení cs
dc.subject kognitivní funkce cs
dc.subject strukturální kognitivní modifikovatelnost cs
dc.subject specifické poruchy učení cs
dc.subject poruchy chování cs
dc.subject reedukace cs
dc.subject Instrumental Enrichment en
dc.subject Reuven Feuerstein en
dc.subject mediated learning en
dc.subject cognitive functions en
dc.subject Structural Cognitive Modifiability en
dc.subject Specific Learning Difficulties en
dc.subject Behaviour Disorders en
dc.subject Re-education en
dc.title Možnosti využití poznatků získaných absolvováním kurzu Feuersteinovy metody cs
dc.title.alternative Knowledge using possibilities gained from the Feuerstein's Method course en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-09-10
dc.description.abstract-translated The theoretical part of the bachelor thesis deals Reuven Feuerstein Instrumental Enrichment, its theoretical bases as well as realization. The specific learning disabilities and behaviour disorders issues are outlined also possibilities of re-education. The practical part evaluates the results qualitative research. The research was conducted through interviews with tutors of Feuerstein Instrumental Enrichment method, and charted the experience of using this method for children with specific learning disabilities and behavior disorders at different departments in Czech Republic. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 32891
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-08-23
local.subject Feuersteinův program instrumentálního obohacování cs
local.subject poruchy učení cs
local.subject instrumental enrichment Fuerstein program en
local.subject learning disabilities en


Files in this item

Files Size Format View
lešková_2013_bp.pdf 2.046Mb PDF View/Open
lešková_2013_vp.doc 293.5Kb Microsoft Word View/Open
lešková_2013_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account