dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Lešková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T22:06:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T22:06:23Z |
|
dc.date.issued |
2013-07-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21315
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá metodou instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina, jejími teoretickými východisky i realizací. Nastíněna je problematika specifických poruch učení a chování s možnostmi jejich reedukace. V praktické části vyhodnocujeme výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Výzkum byl proveden formou rozhovorů s lektory Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování, které mapovaly zkušenosti s využitím této metody u dětí se specifickými vývojovými poruchami učení a chování na různých pracovištích v České republice. |
cs |
dc.format |
66 s. (108 20 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2146296 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
instrumentální obohacování
|
cs |
dc.subject |
Reuven Feuerstein
|
cs |
dc.subject |
zprostředkované učení
|
cs |
dc.subject |
kognitivní funkce
|
cs |
dc.subject |
strukturální kognitivní modifikovatelnost
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
reedukace
|
cs |
dc.subject |
Instrumental Enrichment
|
en |
dc.subject |
Reuven Feuerstein
|
en |
dc.subject |
mediated learning
|
en |
dc.subject |
cognitive functions
|
en |
dc.subject |
Structural Cognitive Modifiability
|
en |
dc.subject |
Specific Learning Difficulties
|
en |
dc.subject |
Behaviour Disorders
|
en |
dc.subject |
Re-education
|
en |
dc.title |
Možnosti využití poznatků získaných absolvováním kurzu Feuersteinovy metody |
cs |
dc.title.alternative |
Knowledge using possibilities gained from the Feuerstein's Method course |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2013-09-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the bachelor thesis deals Reuven Feuerstein Instrumental Enrichment, its theoretical bases as well as realization. The specific learning disabilities and behaviour disorders issues are outlined also possibilities of re-education. The practical part evaluates the results qualitative research. The research was conducted through interviews with tutors of Feuerstein Instrumental Enrichment method, and charted the experience of using this method for children with specific learning disabilities and behavior disorders at different departments in Czech Republic. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32891
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-08-23 |
|
local.subject |
Feuersteinův program instrumentálního obohacování
|
cs |
local.subject |
poruchy učení
|
cs |
local.subject |
instrumental enrichment Fuerstein program
|
en |
local.subject |
learning disabilities
|
en |