Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jůzl, Miloslav
dc.contributor.author Lapčíková, Marie
dc.date.accessioned 2013-10-06T21:52:11Z
dc.date.available 2013-10-06T21:52:11Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21301
dc.description.abstract Tato závěrečná bakalářská práce se zabývá estetickou výchovou, základními uměleckými školami a sociální inteligencí. Výzkumnou otázkou je, zdali mají základní umělecké školy vliv na rozvoj sociální inteligenci jedince. Metodou pozorování, konkrétně metodou párového srovnávání, jsem porovnávala žáky ze základní umělecké školy s žáky, kteří ji nenavštěvují. Sledovala jsem projevy sociální inteligence jako je schopnost empatie, schopnost organizovat skupiny a schopnost řešení sporů v jejich přirozeném prostředí základní školy. cs
dc.format 59 cs
dc.format.extent 7189778 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject estetická výchova cs
dc.subject základní umělecká škola cs
dc.subject rozvoj osobnosti cs
dc.subject sociální inteligence cs
dc.subject sociální kompetence cs
dc.subject esthetic education en
dc.subject artistic primary school en
dc.subject development of a personality en
dc.subject so-cial intelligence en
dc.subject social competences en
dc.title Vliv základních uměleckých škol na rozvoj sociální inteligence jedince cs
dc.title.alternative Influence of Elementary Art Schools on Development of Social Intelligence of an Individual en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Slováková, Gabriela
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated This final bachelor's work deal with the esthetic education, primary artistic schools and social intelligence. Research question is, whether the primary artistic schools have the influence on the development of social intelligence of an individual. By the method of an observation, particularly by the method of pairwise comparison, I have compared schoolchildren from primary artistic school with school-children, who don't attend it. I have observed the manifestations of social intelligence like empathy ability, the ability to organize groups and the ability to deal with disputes in their natural environment of primary school. en
dc.description.department Katedra psychologie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 28713
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-29
local.subject základní umělecké školy cs
local.subject elementary art schools en


Files in this item

Files Size Format View
lapčíková_2013_bp.pdf 6.856Mb PDF View/Open
lapčíková_2013_vp.jpg 391.1Kb JPEG image View/Open
lapčíková_2013_op.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account