dc.contributor.advisor |
Šalenová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Hošáková, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T21:45:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T21:45:14Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21293
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání seniorů na univerzitách třetího věku. V teoretické části si nejdříve vymezíme definici stáří a jeho rozdělení na tři základní po-hledy ? biologické stáří, sociální stáří a kalendářní (chronologické) stáří. Dále se věnujeme důvodům a významu vzdělávání seniorů. Závěr teoretické části patří vzdělávacím možnos-tem pro seniory a z nich především univerzitám třetího věku. V praktické části jsme prováděli výzkum na Univerzitě třetího věku na UP Olomouc. Cí-lem výzkumu je zjistit, co motivuje seniory ke studiu na univerzitách třetího věku. Prová-děli jsme kvantitativní výzkum metodou dotazníkového šetření. |
cs |
dc.format |
61 s. + 17 s. přílohy |
cs |
dc.format.extent |
1973923 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vzdělávání seniorů
|
cs |
dc.subject |
univerzita třetího věku
|
cs |
dc.subject |
stáří
|
cs |
dc.subject |
význam vzdělávání ve stáří
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
Education of seniors
|
en |
dc.subject |
university of the third age
|
en |
dc.subject |
old age
|
en |
dc.subject |
sense of education in the old age
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
Vzdělávání seniorů na univerzitách třetího věku |
cs |
dc.title.alternative |
Senior Education at the Universities of the Third Age |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis is concerned with the education of seniors at the universities of the third age. The theoretical part gives a definition of old age and its classification on bio-logical old age, old age social and chronological old age. Then we go in the sense of rea-sons and the education of seniors. The end of the theoretical part belongs to educational possibilities for seniors and from them in. the first place to the universities of the third age. In the practical part we executed the research at the University of the Third Age on Palacký University Olomouc. The research is focused on the motivation of students to study on the universities of the third age. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29675
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-04-24 |
|