dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Grimová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T21:38:21Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T21:38:21Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21283
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na e-learning jako jednu z forem vzdělávání. Charakterizuje pojetí e-learningu, vysvětluje základní pojmy a nastiňuje princip fungování. Zabývá se jeho historií a vývojem, který dospěl až k obrovskému trendu současné doby Mobile learningu. Hodnotí výhody a nevýhody, které e-learning do vzdělávání přináší. Analyzuje počítačovou gramotnost, která má pro elektronické vzdělávání velký význam, a nastiňuje výhled na využití e-learningu v budoucnu. V praktické části bylo provedeno sociologické šetření mezi zaměstnanci státní správy, studenty a učiteli gymnázií na okrese Blansko. Bylo zaměřeno na postoje k celoživotnímu vzdělávání, vhodnost využívání informačních a komunikačních technologií ke studiu, četnost využívání e-learningu, spokojenost s nabídkou elektronického vzdělávání a vizi e-learningu. |
cs |
dc.format |
65 s. |
cs |
dc.format.extent |
2257240 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
E-learning
|
cs |
dc.subject |
informační a komunikační technologie
|
cs |
dc.subject |
systém řízeného vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
blended learning
|
cs |
dc.subject |
Mobile learning
|
cs |
dc.subject |
počítačová gramotnost
|
cs |
dc.subject |
E-learning
|
en |
dc.subject |
Information and Communication Technologies
|
en |
dc.subject |
Learning Management System
|
en |
dc.subject |
blended learning
|
en |
dc.subject |
Mobile learning
|
en |
dc.subject |
computer literacy
|
en |
dc.title |
E-learning - jedna z forem vzdělávání |
cs |
dc.title.alternative |
E-learning - One of the Forms of Education |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on e-learning as a kind of education. It explains the concept of e-learning, defines the basic terms and outlines how it functions. It deals with the history and development of e-learning which has evolved into the latest trend called Mobile learning. The thesis compares advantages and disadvantages that come along with the introduction of e-learning to education. It analyses computer literacy as a major component of e-learning and it outlines the prospects of e-learning usage. The practical part of the thesis includes a sociological survey conducted among civil servants, secondary grammar school students and secondary grammar school teachers in Blansko district. The survey focuses on attitudes to life-long learning, suitability of information and communication technologies for learning, the frequency of exploiting the method of e-learning, satisfaction with the offer of e-learning, and its outlook. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28614
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
local.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
ICT ve vzdělávání
|
cs |
local.subject |
chytré telefony
|
cs |
local.subject |
ICT gramotnost
|
cs |
local.subject |
permanent education
|
en |
local.subject |
information and communication technologies in education
|
en |
local.subject |
smartphones
|
en |
local.subject |
ICT literacy
|
en |