dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Kuklínková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T21:37:34Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T21:37:34Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21282
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce Analýza výchovných problémů žáků školní družiny a způsoby jejich řešení se zabývá výchovou dětí ve školní družině, přesněji pak výchovnými problémy, které se zde objevují. Je rozčleněna do sedmi základních kapitol, přičemž čtyři první poskytují teoretický základ k celé problematice a tři další se zabývají výzkumem. První z kapitol objasňuje pojem dítě mladšího školního věku ? specifika tohoto období vývoje, socializaci dítěte. V druhé části jsou za pomoci odborné literatury rozsáhle klasifikovány výchovné problémy. Vymezují se zde základní pojmy jako je asociální a antisociální chování, kategorie poruch a typy poruch chování ? lhaní, toulání, nekázeň, agrese, krádeže. Na problematiku výchovy mimo vyučování a její funkce a na zařízení, ve kterých jsou děti vychovávány ve svém volném čase, se zaměřuje třetí a čtvrtá část práce. Právě ve čtvrté části je objasněn pojem a funkce školní družiny, její historie ve srovnání se současností, funkce a výchovné cíle, podmínky činnosti. Pátá a šestá část je věnována konkrétním výzkumným cílům, zjištěné výsledky jsou znázorněny pomocí grafů a tabulek a pro doplnění je uvedeno několik případových kasuistik. |
cs |
dc.format |
74 s. (16 635 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2010823 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Výchovné problémy
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
volný čas
|
cs |
dc.subject |
poruchy chování
|
cs |
dc.subject |
školní družina
|
cs |
dc.subject |
příčiny vzniku
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
Educational problems
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
leisure
|
en |
dc.subject |
behavior disorders
|
en |
dc.subject |
school club
|
en |
dc.subject |
causes
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Analýza výchovných problémů žáků školní družiny a způsoby jejich řešení |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Educational Problems of Pupils in After-School Childcare and Methods of Their Solutions |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2013-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis Analysis educational problems of school clubs and ways of their solution deals with raising children in school center, and more specifically the educational problems that appear here. It is divided into seven chapters, the first four provide a theoretical basis to the whole issue and three others involved in research. The first chapter explains the concept of a preschool child - the specifics of this period of development, the socialization of the child. In the second part, using literature, extensively classified educational problems. Define here the basic concepts such as antisocial and antisocial behavior, categories of disorder and disorder types of behavior - lying, divagation, lack of discipline, aggression, thefts. The issue of education outside the classroom and its functions and facilities in which are children brought up in their spare time, focuses third and fourth part of the work. In the fourth part, the concept and function of school clubs, its history than at present, function and educational objectives, terms of activities. The fifth and sixth part is devoted to specific research goals, the results are displayed using graphs and tables, and to complement several cases are presented. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29088
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-03-29 |
|