dc.contributor.advisor |
Vaňková, Zdeňka
|
|
dc.contributor.author |
Novotná, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T21:30:47Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T21:30:47Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21276
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vymezením a principy Rámcových vzdělávacích programů pro gymnázia a charakteristikou Školních vzdělávacích plánů jednotlivých škol. Soustředí se na osobnost pedagoga a jeho klíčové kompetence. Uvádí formy vzdělávání v oblasti předmětu práva v rámci Základů společenských věd. Zabývá se otázkou, jak se na školách daří plnit očekávané výstupy a cíle a jak vzdělávání v této oblasti vede k naplnění všech klíčových kompetencí. |
cs |
dc.format |
82 s. |
cs |
dc.format.extent |
2245355 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
Školní vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
student
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
klíčové kompetence
|
cs |
dc.subject |
Základy společenských věd
|
cs |
dc.subject |
předmět právo
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
General educational program
|
en |
dc.subject |
School educational plan
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
key competencies
|
en |
dc.subject |
social science
|
en |
dc.subject |
the subject of law
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Efektivita právního vzdělání na vybrané střední škole |
cs |
dc.title.alternative |
Efficiency of Legal Education at Selected High School |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jašková, Vendula |
|
dc.date.accepted |
2013-05-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the definition and principles of General educational programs for high schools and the characteristics of School educational plan of the individual schools. It focuses on the personality of the teacher and its core competencies. Thesis specifies the form of education in the subjekt of law of the social sciences. It deals with the question of how the schools manage to meet expected outcomes and goals and how education in this area leads to the fulfillment of all key competencies |
en |
dc.description.department |
Katedra práva a právní vědy |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29148
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-03-28 |
|
local.subject |
právní výchova
|
cs |
local.subject |
středoškolské učivo
|
cs |
local.subject |
law education
|
en |
local.subject |
secondary school curriculum
|
en |