dc.contributor.advisor |
Mazánková, Libuše
|
|
dc.contributor.author |
Vrbková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T21:01:25Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T21:01:25Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21239
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se v úvodu zabývá vzděláváním a termíny s ním spojenými, jako jsou učení, motivace a vystihuje podstatné rozdíly ve vzdělávání a učení mezi dospělými a dětmi. Dále řeší jaké druhy vzdělávání existují pro dospělou populaci, kdo vzdělává dospělé a hlouběji se zabývá firemním vzděláváním. Důležitou součástí je pojednání o metodách a formách vzdělávání dospělých obecně i se zaměřením na jazykové vzdělávání. S tímto souvisí i strategie, které si vyvíjíme pro učení se cizímu jazyku. Výzkum této práce zjišťoval názory na hodnotu různých forem jazykové výuky, různých metod a jejich využívání ze strany lektorů. |
cs |
dc.format |
86 s. |
cs |
dc.format.extent |
1451201 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Metody jazykové výuky
|
cs |
dc.subject |
formy jazykové výuky
|
cs |
dc.subject |
jazyková výuka dospělých
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
druhy vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
lektor
|
cs |
dc.subject |
e-learning
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
druhy učení
|
cs |
dc.subject |
Language teaching methods
|
en |
dc.subject |
language teaching forms
|
en |
dc.subject |
adults? language teaching
|
en |
dc.subject |
adults? education
|
en |
dc.subject |
forms of adults? education
|
en |
dc.subject |
lector
|
en |
dc.subject |
e-learning
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
kinds of learning
|
en |
dc.title |
Formy a metody jazykového vzdělávání dospělých |
cs |
dc.title.alternative |
Forms and Methods of Adult Language Education |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vavrečková, Marie |
|
dc.date.accepted |
2013-05-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
At the beginning is this diploma thesis focused on education and terminology connected with it, for example learning and motivation. Next it points at main differences between children?s and adults? education and learning. Then it mentions what kinds of adults? education are there, who is the person who educates them and it concentrates on company?s education more deeply. An inportant part of the diploma thesis is made up by methods and forms of adults? education ? generally and also focused on language aducation. Learning strategies that we use are also related with the main topic. The survey in this thesis was focused on educators? opinions on the value of various forms and methods of adults? teaching and if some special methods are used |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
29058
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-03-29 |
|
local.subject |
vzdělávání na pracovišti
|
cs |
local.subject |
jazykové kurzy
|
cs |
local.subject |
jazykové vzdělávání
|
cs |
local.subject |
workplace education and training
|
en |
local.subject |
language courses
|
en |
local.subject |
language teaching and learning
|
en |