Inkluze ve vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluze ve vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tannenbergerová, Monika
dc.contributor.author Šmeráková, Lenka
dc.date.accessioned 2013-10-06T20:42:19Z
dc.date.available 2013-10-06T20:42:19Z
dc.date.issued 2012-03-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21214
dc.description.abstract Práce předkládá informace týkající se inkluze ve vzdělávání a informace o možnostech či omezeních inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, se zvláštní orientací na žáky s mentálním postižením. Teoretická část se věnuje základním pojmům, vzdělávání v České republice, vývoji inkluzivních myšlenek a vzdělávání žáků s mentálním postižením. Praktická část se věnuje šetření provedenému na konkrétní základní škole a orientovanému na názory a postoje pedagogů k inkluzivnímu vzdělávání a úrovni jejich připravenosti takové vzdělávání realizovat. Je zde popsán cíl šetření, metoda sběru dat a charakterizováno výzkumné prostředí a výzkumný vzorek. Práce je zakončena analýzou získaných dat a interpretací výsledků šetření. cs
dc.format 90 s. cs
dc.format.extent 3009808 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrace cs
dc.subject inkluze cs
dc.subject exkluze cs
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject žák se speciálními vzdělávacími potřebami cs
dc.subject žák s mentálním postižením cs
dc.subject integration en
dc.subject inclusion en
dc.subject exclusion en
dc.subject inclusive education en
dc.subject pupils with special educational needs en
dc.subject pupils with mental disabilities en
dc.title Inkluze ve vzdělávání cs
dc.title.alternative Inclusion in Education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jašková, Vendula
dc.date.accepted 2013-06-05
dc.description.abstract-translated The dissertation contains information of inclusion in education and information about possibilities or limitations of inclusive education for pupils with special educational needs, with particular focus on students with mental disabilities. The theoretical part devotes the basic concepts, education in the Czech Republic, deal with the development inclusive ideas and education of students with mental disabilities. The practical part devotes to the investigation carried out on a particular elementary school and oriented on views and attitudes of teachers towards on inclusive education and their level of readiness on this education. The thesis describes ultimate goal survey, the method of data collection, research environment and research sample. The end of dissertation is formed by analysis data and interpretation of survey results. en
dc.description.department Katedra pedagogiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29296
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-04-24
local.subject mentálně retardovaní cs
local.subject mentálně retardované děti cs
local.subject žáci se speciálními vzdělávacími potřebami cs
local.subject people with mental disabilities en
local.subject children with mental disabilities en
local.subject pupils with special educational needs en


Files in this item

Files Size Format View
šmeráková_2013_bp.pdf 2.870Mb PDF View/Open
šmeráková_2013_vp.doc 92Kb Microsoft Word View/Open
šmeráková_2013_op.zip 14.35Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account