dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Mikelová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T20:31:45Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T20:31:45Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21201
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o manipulaci, manipulátorech a manipulovaných. V první části bakalářské práce jsou popsány charakteristické znaky manipulátora, různé druhy manipulátorů a způsobů manipulace. Podrobněji je nahlíženo na manipulaci v rodině, a to ve světě dospívajících. V závěru teoretické části jsou popsány možné postupy a způsoby, jak se manipulaci a manipulátorům bránit. V praktické části bylo realizováno kvantitativní výzkumné šetření s cílem zjistit v jaké míře, jakými způsoby a kým žáci středních škol manipulováni. K výzkumu jsem byl využit dotazník čítající 22 otázek. V závěru práce je vypracován prekoncept vyučovací hodiny s tématem právě manipulace a jak se jí bránit. |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
915765 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Manipulace
|
cs |
dc.subject |
manipulátor
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
Manipulation
|
en |
dc.subject |
manipulator
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Způsoby manipulativní komunikace se studenty středních škol |
cs |
dc.title.alternative |
Manipulative Ways of Communication with Secondary School Students |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Unger, David |
|
dc.date.accepted |
2013-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the manipulation, manipulators and manipulated people. In the first part of the thesis are described characteristics of the manipulator, different types of manipulators and manipulating. More detail is seen in the manipulating in the family, and the world of adolescents. At the end of the theoretical part are described the procedures and possible ways to prevent manipulation and manipulators. In the practical part was conducted quantitative research to determine to what extent, how and by whom are secondary school pupils manipulated. For the research was used a questionnaire comprising 22 questions. The conclusion is drawn lesson with the theme just handling and how to defend it. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31616
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
středoškolští studenti
|
cs |
local.subject |
manipulace s myšlením
|
cs |
local.subject |
psychická manipulace
|
cs |
local.subject |
secondary school students
|
en |
local.subject |
brainwashing
|
en |
local.subject |
manipulation (psychology)
|
en |
local.subject |
mental handling
|
en |