Způsoby manipulativní komunikace se studenty středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Způsoby manipulativní komunikace se studenty středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Mikelová, Iva
dc.date.accessioned 2013-10-06T20:31:45Z
dc.date.available 2013-10-06T20:31:45Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21201
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o manipulaci, manipulátorech a manipulovaných. V první části bakalářské práce jsou popsány charakteristické znaky manipulátora, různé druhy manipulátorů a způsobů manipulace. Podrobněji je nahlíženo na manipulaci v rodině, a to ve světě dospívajících. V závěru teoretické části jsou popsány možné postupy a způsoby, jak se manipulaci a manipulátorům bránit. V praktické části bylo realizováno kvantitativní výzkumné šetření s cílem zjistit v jaké míře, jakými způsoby a kým žáci středních škol manipulováni. K výzkumu jsem byl využit dotazník čítající 22 otázek. V závěru práce je vypracován prekoncept vyučovací hodiny s tématem právě manipulace a jak se jí bránit. cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 915765 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Manipulace cs
dc.subject manipulátor cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject Manipulation en
dc.subject manipulator en
dc.subject communication en
dc.title Způsoby manipulativní komunikace se studenty středních škol cs
dc.title.alternative Manipulative Ways of Communication with Secondary School Students en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Unger, David
dc.date.accepted 2013-06-20
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the manipulation, manipulators and manipulated people. In the first part of the thesis are described characteristics of the manipulator, different types of manipulators and manipulating. More detail is seen in the manipulating in the family, and the world of adolescents. At the end of the theoretical part are described the procedures and possible ways to prevent manipulation and manipulators. In the practical part was conducted quantitative research to determine to what extent, how and by whom are secondary school pupils manipulated. For the research was used a questionnaire comprising 22 questions. The conclusion is drawn lesson with the theme just handling and how to defend it. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31616
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject středoškolští studenti cs
local.subject manipulace s myšlením cs
local.subject psychická manipulace cs
local.subject secondary school students en
local.subject brainwashing en
local.subject manipulation (psychology) en
local.subject mental handling en


Files in this item

Files Size Format View
mikelová_2013_bp.pdf 894.3Kb PDF View/Open
mikelová_2013_vp.zip 17.34Kb Unknown View/Open
mikelová_2013_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account