Devices of Persuasive Language: Printed Advertisements for English Language Courses

DSpace Repository

Language: English čeština 

Devices of Persuasive Language: Printed Advertisements for English Language Courses

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomková, Zuzana
dc.contributor.author Kubicová, Jelena
dc.date.accessioned 2013-10-06T20:24:53Z
dc.date.available 2013-10-06T20:24:53Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21188
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat přesvědčovací prostředky jazyka, které jsou použity v reklamách na jazykové kurzy angličtiny. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část charakterizuje reklamu a zaměřuje se na přesvědčovací techniky a na jazyk reklamy. Analytická část zkoumá vybrané reklamy na základě poznatků získaných v teoretické části a stanovuje závěry. cs
dc.format 64 s. Obrazové přílohy: 20 s. cs
dc.format.extent 3152386 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject přesvědčovací technika cs
dc.subject jazykové prostředky cs
dc.subject imperativ cs
dc.subject zájmeno cs
dc.subject advertisement en
dc.subject communication en
dc.subject persuasive technique en
dc.subject linguistic devices en
dc.subject imperative en
dc.subject pronoun en
dc.title Devices of Persuasive Language: Printed Advertisements for English Language Courses cs
dc.title.alternative Devices of Persuasive Language: Printed Advertisements for English Language Courses en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Trčková, Dita
dc.date.accepted 2013-06-11
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyse persuasive devices of language which are used in advertisements for English language courses. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part characterizes an advertisement and focuses on the persuasive techniques and the language of advertising.The analytical part examines chosen advertisements on the basis of findings which were gained from the theoretical part and sets out conclusions. en
dc.description.department Ústav anglistiky a amerikanistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/13 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 30551
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-04-30
local.subject reklamní texty cs
local.subject přesvědčování cs
local.subject advertising copy en
local.subject persuasion en


Files in this item

Files Size Format View
kubicová_2013_bp.pdf 3.006Mb PDF View/Open
kubicová_2013_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
kubicová_2013_op.doc 48Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account