Komparace sociálních aspektů firemní kultury v podmínkách středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komparace sociálních aspektů firemní kultury v podmínkách středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šigut, Zdeněk
dc.contributor.author Vlková, Dagmar
dc.date.accessioned 2013-10-06T19:51:13Z
dc.date.available 2013-10-06T19:51:13Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21152
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá komparací sociálních aspektů firemní kultury v podmínkách středních škol. Práce je dělena na sedm hlavních kapitol. První kapitola se týká stěžejního názvu kultura. V této kapitole je tento pojem vymezen z hlediska historického a současného, protože chápání tohoto pojmu nebylo vždy zcela jednotné. Druhá kapitola se soustředí na téma firemní kultura. Jsou zde vymezeny její hlavní aspekty, které s tímto pojmem souvisí, ale i charakterizace tohoto pojmu. Třetí kapitola je zaměřena na kulturu školy. Kultura školy je odvozena od firemní kultury. Ta má své jisté specifikace s ohledem na cíle školy a na aspekty školy jako organizace. Další, čtvrtá kapitola se věnuje klima školy. Klima školy je důležitým psychologickým ukazatelem této organizace a je odrazem a reakcí na kulturu dané školy. Pátá kapitola popisuje další sociální aspekty kultury školy s ohledem na její volbu. Jde především o faktory managementu školy, image školy a různé determinanty při její volbě, pohledem jednotlivých aktérů školy. Poslední dvě kapitoly jsou zaměřeny empiricky. cs
dc.format 91 s. (119 652 znaků) cs
dc.format.extent 4809975 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kultura cs
dc.subject historie pojmu kultura cs
dc.subject kultura organizace cs
dc.subject prvky firemní kultury cs
dc.subject struktura firemní kultury cs
dc.subject typologie firemní kultury cs
dc.subject obsah a síla firemní kultury cs
dc.subject proces změny firemní kultury cs
dc.subject adaptace na firemní kulturu cs
dc.subject kultura školy cs
dc.subject proměna kultury školy cs
dc.subject rozvoj a prvky kultury školy cs
dc.subject klima školy cs
dc.subject aktéři školy cs
dc.subject management školy cs
dc.subject image školy cs
dc.subject culture en
dc.subject history of the notion of culture en
dc.subject organization culture en
dc.subject company culture en
dc.subject aspects of company culture en
dc.subject company culture structure en
dc.subject typology of company culture en
dc.subject content and power of company culture en
dc.subject process of change of company culture en
dc.subject adaptation to company culture en
dc.subject school culture en
dc.subject change in school culture en
dc.subject development and aspects of school culture en
dc.subject school climate en
dc.subject participants in the school process en
dc.subject school management en
dc.subject school image en
dc.title Komparace sociálních aspektů firemní kultury v podmínkách středních škol cs
dc.title.alternative Comparison of Social Aspects of Corporate Culture in Conditions of Secondary Schools en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaňková, Zdeňka
dc.date.accepted 2013-05-15
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the comparison of social aspects of company culture in the conditions of secondary schools. The work is divided into seven main chapters. The first chapter concerns the very notion of culture. In this chapter this notion is dealt with from the historical as well as contemporary point of view, since the understanding of this notion has never been completely uniform. The second chapter focuses on the topic of company culture. The main aspects which are connected with this notion are defined, as well as the characterization of this notion. The third chapter focuses on school culture with regard to school aims and aspects of school as an organization. The fourth chapter deals with school climate. School climate is an important psychological indicator of this organization, and it is a reflection of and reaction to the culture of a particular school. The fifth chapter descri-bes other social aspects of school culture with regard to its choice. They are especi ally the factors concerning the school management, school image, and various determi-nants concerning the choice of school viewed by the individual participants in the school process. The last two chapters are empirically focused. en
dc.description.department Skupina managementu a ekonomiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/212 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29066
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-03-27
local.subject střední školy cs
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View
vlková_2013_dp.pdf 4.587Mb PDF View/Open
vlková_2013_vp.doc 31Kb Microsoft Word View/Open
vlková_2013_op.doc 28.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account