Inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením pohledem speciálních pedagogů ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením pohledem speciálních pedagogů ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Tormová, Nela
dc.date.accessioned 2013-10-06T19:49:44Z
dc.date.available 2013-10-06T19:49:44Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21150
dc.description.abstract Diplomová práce se věnuje inkluzivnímu vzdělávání žáků s mentálním postižením pohledem speciálních pedagogů ve Zlínském kraji. Teoretická část se zabývá charakteristikou inkluzivního vzdělávání se všemi jeho specifiky, jeho vývojem a současným stavem. Dále seznamuje s inkluzivním vzděláváním žáků s mentálním postižením v České republice a podpůrným systémem při inkluzivním vzdělávání. Praktická část vychází z pohledu speciálních pedagogů ve Zlínském kraji na inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením. cs
dc.format 137 cs
dc.format.extent 1922693 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluzivní vzdělávání cs
dc.subject žák s mentálním postižením cs
dc.subject speciální vzdělávání cs
dc.subject inclusive education en
dc.subject student with mental retardation en
dc.subject special education en
dc.title Inkluzivní vzdělávání žáků s mentálním postižením pohledem speciálních pedagogů ve Zlínském kraji cs
dc.title.alternative Inclusive Education of Mentally Handicapped Students in the Zlín Region from the Perspective of Special Education Teachers en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-06-04
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the topic of clusive education of students with leasing disabilities as seen special education teachers in the Zlín County. The theoretical part addresses the characteristics of inclusive education with all its specifics, its development and current status. The article further introduces the inclusive education of students with mental retardation in the Czech Republic and the inclusive education support systém. The practical part is based on the perspective of special educators in the Zlín County on inclusive education of students with mental retardation. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 32192
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-26
local.subject mentálně postižené děti cs
local.subject integrace cs
local.subject Zlín (Česko : oblast) cs
local.subject children with mental disabilities en
local.subject integration en
local.subject Zlín Region (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View
tormová_2013_dp.pdf 1.833Mb PDF View/Open
tormová_2013_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
tormová_2013_op.zip 14.35Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account