dc.contributor.advisor |
Jurčíková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Vítková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T18:53:23Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T18:53:23Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21074
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá agresivním chováním dětí páchaným na zvířatech. V teoretické části seznamuje se základní terminologii, která s daným tématem souvisí, věnuje se příčinám agresivity u dětí, stupňům agresivity, druhům agrese a také násilným projevům páchaných konkrétně na zvířatech. Dále se zabývá vztahem člověka ke zvířeti a poukazuje na to, že pozitivní přístup k zvířatům je nutno budovat již v dětství. Zmíněny jsou zde i některé případy, které se v České republice objevily a v neposlední řadě také důvody, které mohou vést k týrání zvířat a postihy za takové jednání. Navazující praktická část obsahuje výzkumné šetření založené na zjištění informovanosti a zkušenostech dětí s týráním zvířat, protože je důležité se věnovat tomuto problému podrobněji, neboť publikací zabývajících se touto problematikou není mnoho. |
cs |
dc.format |
64 s. |
cs |
dc.format.extent |
1449446 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Agresivita
|
cs |
dc.subject |
agrese
|
cs |
dc.subject |
asertivita
|
cs |
dc.subject |
hněv
|
cs |
dc.subject |
násilí
|
cs |
dc.subject |
týrání zvířat
|
cs |
dc.subject |
příčiny agresivity
|
cs |
dc.subject |
stupně agresivity
|
cs |
dc.subject |
druhy agrese
|
cs |
dc.subject |
ochrana a práva zvířat
|
cs |
dc.subject |
Aggressiveness
|
en |
dc.subject |
aggression
|
en |
dc.subject |
assertiveness
|
en |
dc.subject |
anger
|
en |
dc.subject |
violence
|
en |
dc.subject |
cruelty to animals
|
en |
dc.subject |
causes of aggression
|
en |
dc.subject |
degree of aggressiveness
|
en |
dc.subject |
types of aggression
|
en |
dc.subject |
protection and rights of animals
|
en |
dc.title |
Agrese dětí páchaná na zvířatech |
cs |
dc.title.alternative |
Children's Agression towards Animals |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2013-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis concerns with aggressive child behaviour carried out on animals. Theoretical part describes the basic terminology which relates to the given subject, deals with causes of child aggression, types of aggression and also with violent acts committed on animals. Thesis also deals with the relationship between human and animal and points out that it is necessary to develop positive approach towards the animals right from the chilhood. Thesis also refers to cases that took place in Czech Republic, the motives that can lead to animal cruelty and appropriate criminal sanctions. Following practical part contains the study based on child awareness and experiences with animal cruelty because it is important to devote to this problem in more detail due to the lack of related publications on the market. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32298
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
dětská agresivita
|
cs |
local.subject |
zvířata
|
cs |
local.subject |
aggressiveness in children
|
en |
local.subject |
animals
|
en |