Motivace ke studiu a míra naplnění očekávání studentů oboru Sociální pedagogika
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sýkora, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Hudcová, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T18:28:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T18:28:16Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21037
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá motivací ke studiu a mírou naplnění očekávání studentů oboru Sociální pedagogika. Teoretická část popisuje základní charakteristiku vědního a studijního oboru Sociální pedagogika v České republice a v okolních státech. Další část je věnována praktickému pojetí oboru, profesi a uplatnění sociálního pedagoga. Následný výzkum je proveden mezi studenty prvního a posledního ročníku studia oboru Sociální pedagogika. Cílem je zjistit a analyzovat jejich motivaci ke studiu, prvotní očekávání od studia a míru naplnění těchto očekávání. |
cs |
dc.format |
74 s. |
cs |
dc.format.extent |
1746514 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální pedagog
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
sociálně pedagogické školy
|
cs |
dc.subject |
sociální práce
|
cs |
dc.subject |
motivace ke studiu
|
cs |
dc.subject |
naplnění očekávání
|
cs |
dc.subject |
Social Pedagogue
|
en |
dc.subject |
Social Pedagogy
|
en |
dc.subject |
Social Pedagogic Schools
|
en |
dc.subject |
Social Work
|
en |
dc.subject |
Study Motivations
|
en |
dc.subject |
Fulfillment
|
en |
dc.title |
Motivace ke studiu a míra naplnění očekávání studentů oboru Sociální pedagogika |
cs |
dc.title.alternative |
Motivation to Study and the Degree of Living up to Expectations of Social Pedagogy Students |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis examines motivations and degree of fulfillment of expectations of students of the Social Pedagogy programme. The theoretical part describes elemental characteristics of the Social Pedagogy field of study and science in the Czech Republic and neighboring countries. The other part of this thesis deals with practical approach within this field of study and occupation; and possible practical assertion of a Social Pedagogue. A research work has been carried out among students of first and final years of study of the Social Pedagogy programme. The objective was to discover and analyze their motivations, initial expectations, and finally how their expectations of the study programme were met. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28644
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
local.subject |
social aspects
|
en |
local.subject |
sex education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account