Využití matematických her v podmínkách preprimárního vzdělávání

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití matematických her v podmínkách preprimárního vzdělávání

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ficová, Lucia
dc.contributor.author Mezihoráková, Veronika
dc.date.accessioned 2013-10-06T18:20:58Z
dc.date.available 2013-10-06T18:20:58Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21026
dc.description.abstract Práce poukazuje na význam využívání matematických her v podmínkách preprimárního vzdělávání jako prostředku k osvojení si základních matematických zručností a rozvoj lo-gického myšlení a představivosti. Zaobírá se hrou jako základním prostředkem k přiroze-nému získávání nových poznatků z oblasti matematiky a začlenění matematických her do podmínek mateřské školy. Cílem práce je poukázat na možnosti a význam začlenění ma-tematické hry do podmínek preprimárního vzdělávání prostřednictvím her, které byly podrobeny analýze, a následně byl jejich potenciál využitý v podmínkách mateřské školy. cs
dc.format 42 s. cs
dc.format.extent 7514459 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject dítě předškolního věku cs
dc.subject hra cs
dc.subject matematická hra cs
dc.subject předmatematické činnosti cs
dc.subject preschool aged child en
dc.subject game en
dc.subject mathematical game en
dc.subject pre-math activities en
dc.title Využití matematických her v podmínkách preprimárního vzdělávání cs
dc.title.alternative Utilization of mathematical games in pre-primary education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zgarbová, Petra
dc.date.accepted 2013-06-19
dc.description.abstract-translated The work highlights the importance of the use of mathematical games in the conditions of pre-primary education as the means of learning basic maths skills and developing logical thinking and imagination. It deals with a game as the primary means for the natural acqui-sition of new knowledge in the field of mathematics and the integration of mathematical games into the conditions of kindergartens. The aim is to highlight the possibilities and the importance of the integration of mathematical games into the conditions of pre-primary education through games that were analyzed, and subsequently their potential was used in the conditions of a kindergarten. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 29735
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2013-05-02
local.subject mateřské školy cs
local.subject matematické hry cs
local.subject kindergartens en
local.subject mathematical recreations en


Files in this item

Files Size Format View
mezihoráková_2013_bp.pdf 7.166Mb PDF View/Open
mezihoráková_2013_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
mezihoráková_2013_op.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account