Profesní kompetence učitelů střední školy očima studentů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní kompetence učitelů střední školy očima studentů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Vykoukal, Martin
dc.date.accessioned 2013-10-06T18:06:14Z
dc.date.available 2013-10-06T18:06:14Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/21005
dc.description.abstract Tématem mé bakalářské práce je profesní kompetence učitelů střední školy očima studentů. V teoretické části shrnuji poznatky o učitelské profesi. Dále se zaměřuji na osobnost učitele. V praktické části shrnuji údaje získané pomocí dotazníků. Výzkum je zaměřen na vyučovací schopnosti učitele pohledem studentů. Zabývá se otázkou, jaké schopnosti by učitel měl mít. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 1751785 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Profesní kompetence cs
dc.subject učitel cs
dc.subject student cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject pedagogické znalosti cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject Professional competence en
dc.subject teacher en
dc.subject student en
dc.subject personality teacher en
dc.subject pedagogical knowledges en
dc.subject pedagogical communication en
dc.title Profesní kompetence učitelů střední školy očima studentů cs
dc.title.alternative Professional Competence of Teachers from Secondary School Students' Perspective en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2013-09-11
dc.description.abstract-translated Topic my Bachelor work is professional competence of teachers from secundary school students perspective. In theoretical part shovel down knowledge about profession teacher. Next aim at personality teacher. Practical part shovel down data enlist help questionnaire saving. Research is aim at teaching ability of teacher students perspective. It deals with the question of what capabilities such a teacher should have. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31797
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2013-05-03
local.subject středoškolští učitelé cs
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject secondary school teachers en
local.subject pedagogical skills en


Files in this item

Files Size Format View
vykoukal_2013_bp.pdf 1.670Mb PDF View/Open
vykoukal_2013_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
vykoukal_2013_op.zip 14.76Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account