Profesní kompetence učitelů střední školy očima studentů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Vykoukal, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T18:06:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T18:06:14Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21005
|
|
dc.description.abstract |
Tématem mé bakalářské práce je profesní kompetence učitelů střední školy očima studentů. V teoretické části shrnuji poznatky o učitelské profesi. Dále se zaměřuji na osobnost učitele. V praktické části shrnuji údaje získané pomocí dotazníků. Výzkum je zaměřen na vyučovací schopnosti učitele pohledem studentů. Zabývá se otázkou, jaké schopnosti by učitel měl mít. |
cs |
dc.format |
61 |
cs |
dc.format.extent |
1751785 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Profesní kompetence
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
student
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
pedagogické znalosti
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
Professional competence
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
student
|
en |
dc.subject |
personality teacher
|
en |
dc.subject |
pedagogical knowledges
|
en |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.title |
Profesní kompetence učitelů střední školy očima studentů |
cs |
dc.title.alternative |
Professional Competence of Teachers from Secondary School Students' Perspective |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2013-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Topic my Bachelor work is professional competence of teachers from secundary school students perspective. In theoretical part shovel down knowledge about profession teacher. Next aim at personality teacher. Practical part shovel down data enlist help questionnaire saving. Research is aim at teaching ability of teacher students perspective. It deals with the question of what capabilities such a teacher should have. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31797
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-03 |
|
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
pedagogické kompetence
|
cs |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |
local.subject |
pedagogical skills
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account