Identifikace vzdělávacích potřeb seniorů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kalenda, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Špaček, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T17:58:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T17:58:50Z |
|
dc.date.issued |
2013-07-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20994
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na identifikace vzdělávacích potřeb seniorů, zejména v pobytových zařízeních pro tyto lidi. V teoretické části se zabýváme charakteristikou procesu stárnutí a stáří, vymezujeme zde také roli seniorů ve společnosti, péči o tyto lidi a jejich vzdělávací potřeby v dnešním světě. Praktickou část reprezentuje kvalitativní výzkum, podle kterého zjišťujeme, jak senioři interpretují své vzdělávací potřeby v rámci jejich života v pobytovém zařízení. Toto je také cílem naší práce. |
cs |
dc.format |
48 s. |
cs |
dc.format.extent |
1539727 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
senioři
|
cs |
dc.subject |
stárnutí
|
cs |
dc.subject |
stáří
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dospělých
|
cs |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Educational needs
|
en |
dc.subject |
seniors
|
en |
dc.subject |
maturing
|
en |
dc.subject |
old age
|
en |
dc.subject |
adult education
|
en |
dc.subject |
lifelong education
|
en |
dc.title |
Identifikace vzdělávacích potřeb seniorů |
cs |
dc.title.alternative |
Identifications of Educational Needs in Senior |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2013-09-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is focused on the identifications of educational needs in senior, mainly at homes for the eldery. In the theoretical part of this thesis we describe maturing and old age. We also mention position of seniors in this world, care for them and their educational needs. The practical part represents qualitative research that tries to determine how seniors interpret their educational needs during their lifes at home for the eldery. This is also the main goal of this bachelor thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
32887
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2013-08-23 |
|
local.subject |
vzdělávání seniorů
|
cs |
local.subject |
older adult education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account