Analýza evaluačních strategií vybraných mateřských škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Fůsková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T17:53:41Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T17:53:41Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20985
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá tématem autoevaluace v praxi českých mateřských škol. Je zaměřena na zmapování evaluačních postupů a strategií, které mateřské školy při své auto-evaluaci využívají. Teoretická část je zaměřena na vymezení a objasnění základních pojmů a uchopení evaluace z legislativního hlediska. V další části se zaměřuji na konkrétní postupy a metody evaluačních procesů. V praktické části se zabývám činnostmi autoevaluačních procesů v českých mateřských školách a provádím analýzu evaluačních strategií vybraných mateřských škol. |
cs |
dc.format |
52 s. (63 278) |
cs |
dc.format.extent |
2257417 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
autoevaluace
|
cs |
dc.subject |
evaluace
|
cs |
dc.subject |
evaluace v legislativě
|
cs |
dc.subject |
evaluační strategie
|
cs |
dc.subject |
evaluační zpráva
|
cs |
dc.subject |
evaluační dokumenty
|
cs |
dc.subject |
oblasti evaluace
|
cs |
dc.subject |
auto-evaluation
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
evaluation in legislative
|
en |
dc.subject |
evaluation strategies
|
en |
dc.subject |
evaluation report
|
en |
dc.subject |
evaluation documents
|
en |
dc.subject |
areas of evaluation
|
en |
dc.title |
Analýza evaluačních strategií vybraných mateřských škol |
cs |
dc.title.alternative |
An Analysis of Evaluation Strategies of Selected Nursery Schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ficová, Lucia |
|
dc.date.accepted |
2013-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is the theme of an auto-evaluation in practice of Czech kin-dergartens. Is focused on mapping the evaluation methods and strategies that are kinder-gartens utilizing during the process of auto-evaluation. The theoretical part is defining and characterizing the fundamental concepts and the grasp of evaluation from a legislative point of view. The next part is concerning specific methods and techniques of the evaluati-on processes. In the practical part I am dealing with activities connected with auto-evaluation processes on Czech kindergartens and with an analysis of evaluation strategies of selected kindergartens. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
30855
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
autoevaluace školy
|
cs |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
school self-evaluation
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account